Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Η ΑΛΗΘΕΙΑ Είναι μόνο .. ΣΙΩΠΗ


Η   ΑΛΗΘΕΙΑ   Είναι   ΣΙΩΠΗ 


Όσο μιλάω είμαι συγχρόνως μαζί σου .
Με την ομιλία επικοινωνώ μαζί σου διανοητικά και επικοινωνώ με την ολότητα μου .
Όταν με ακούς , αν με ακούς πραγματικά , τότε δεν ακούς μόνο τα λόγια μου .
Όταν με ακούς , το μυαλό σου σταματά .
Όταν με ακούς σταματάς να σκέφτεσαι .
Και όταν δεν σκέφτεσαι ανοίγεις , το μυαλό σου σταματά να λειτουργεί , και αρχίζεις να αισθάνεσαι . Τότε μπορώ να σε κατακλύσω , μπορώ να σε γεμίσω .

Τα λόγια χρησιμοποιούνται σαν τέχνασμα .
Εγώ ο ίδιος δεν έχω ενδιαφέρον στα λόγια , αλλά είμαι αναγκασμένος να μιλάω , επειδή νιώθω ότι όσο μιλάω , γίνεσαι σιωπηλή .
Αν δεν μιλάω , αρχίζεις να μιλάς μέσα σου και σταματάς να είσαι σιωπηλή .
Αν ήσουν σιωπηλή μέσα σου χωρίς αυτά τα λόγια , τότε δεν θα υπήρχε κανένας λόγος και καμιά ανάγκη να μιλάω .
Και περιμένω εκείνη την στιγμή που θα μπορέσεις να καθίσεις κοντά μου , χωρίς να σκέφτεσαι . Τότε δεν θα υπάρχει η ανάγκη να μιλάω .
Τότε μπορώ να έρθω ολόκληρος σ’ εσένα , άμεσα , χωρίς να μεσολαβούν τα λόγια .

Αλλά αν σου πω κάτσε σιωπηλά κοντά μου , θα συνεχίσεις να μιλάς και να κουβεντιάζεις μέσα σου και για να σταματήσω την εσωτερική σου ομιλία πρέπει να σου μιλάω .
Όσο λοιπόν σου μιλάω είσαι απασχολημένη .
Η ομιλία είναι σαν το παιχνίδι που δίνεται στο παιδί. Παίζει με το παιχνίδι , απορροφάται και σιωπά .
Σου δίνω τα λόγια μου σαν παιχνίδι .
Παίξε μαζί τους .
Και όσο παίζεις μαζί τους , θα είσαι απορροφημένη και θα σιωπάς .
Και όποτε συμβαίνει η σιωπή , τότε μπορώ να κυλήσω μέσα σου .

Τα λόγια μπορεί να είναι όμορφα , αλλά δεν μπορούν να είναι αληθινά ποτέ .
Η ομορφιά είναι αισθητική αξία .
Μπορείς να την χαρείς , όπως ένα ωραίο πίνακα ζωγραφικής , αλλά τίποτα περισσότερο δεν μπορεί να βγει από εκείνη την απόλαυση .
Είναι καλή , μέχρι εκεί που σε πηγαίνει .
Αλλά τα λόγια δεν είναι ποτέ αληθινά .
Δεν μπορούνε να είναι , από την ίδια τους τη φύση .
Η αλήθεια μεταδίδεται μόνο με την σιωπή .
Αυτό είναι το παράδοξο – ότι όλοι εκείνοι που επέμεναν ότι η αλήθεια μεταδίδεται με την σιωπή , χρησιμοποίησαν τα λόγια .
Είναι κρίμα , αλλά τίποτα δεν μπορεί να γίνει .
Τα λόγια πρέπει να χρησιμοποιηθούν για να σωπάσεις .

Όσο θα διαβάζεις και θα με ακούς , θα γίνεσαι σιωπηλή .
Εκείνη η σιωπή έχει σημασία .
Εκείνη η σιωπή θα σου δώσει μερικές στιγμές αλήθειας .
Και αν έχεις στιγμές αλήθειας με τα λόγια μου , να θυμάσαι , πως εκείνες οι στιγμές έρχονται από τη δική σου σιωπή , όχι από τα δικά μου λόγια .

Ακόμα και αν αισθανθείς απόλυτα σίγουρη πως όλα αυτά τα λόγια που θα σου πω είναι αληθινά , εκείνο το αίσθημα της απόλυτης σιγουριάς , έρχεται από τη σιωπή σου και όχι από αυτά που θα διαβάσεις σαν λόγια .

Όποτε είσαι σιωπηλή , υπάρχει αλήθεια.
Όποτε κουβεντιάζεις μέσα σου , όταν τα μαϊμουδίσματα συνεχίζονται μέσα σου , χάνεις την αλήθεια που βρίσκεται πάντα εκεί .

Ότι και να κάνω , είτε μιλάω , είτε σε βοηθάω να διαλογίζεσαι μαζί μου , είτε σε αναγκάζω να εκτονωθείς , είτε σε πείθω να χορέψεις , να γιορτάσεις , να τραγουδήσεις , ότι  προσπαθώ να κάνω , να θυμάσαι ο σκοπός είναι ένας .
Ψάχνω να βρω τρόπο να γίνεις σιωπηλή , επειδή όποτε είσαι σιωπηλή οι πόρτες ανοίγουν , βρίσκεσαι στο ναό .
Όταν σωπαίνεις , είμαι μέσα σου και είσαι μέσα μου .
Η σιωπή δεν έχει σύνορα .
Με την σιωπή συμβαίνει αγάπη .
Με την σιωπή συμβαίνει ότι έχει σημασία .
Αλλά είναι δύσκολο να φέρεις σιωπή .

Γι’ αυτό και δεν ενδιαφέρομαι πολύ γι’ αυτά που λέω , ενδιαφέρομαι γι’ αυτά που θα σου συμβαίνουν .
Αντιφάσκω συνέχεια .
Τώρα λέω αυτό , πιο κάτω θα λέω κάτι άλλο και θα είναι αντίθετο μ’ αυτό που είπα .
Δεν έχει όμως καμιά σημασία αυτά που λέω .
Τα λόγια μου αντιφάσκουν , αλλά εγώ δεν είμαι αντιφατικός .
Σκοπός μου είναι η εσωτερική σου σιωπή .
Θα διαβάσεις κάτι και θα σωπάσεις μέσα σου , ύστερα πιο κάτω θα διαβάσεις κάτι άλλο που θα είναι αντιφατικό , αλλά θα σωπάσεις πάλι . Πιο κάτω κάτι άλλο τελείως αντιφατικό , θα αντιφάσκει τελείως με ότι έχεις διαβάσει , αλλά εσύ θα μένεις πάλι σιωπηλή .
Η σιωπή σου είναι η συνέπεια μου .

Και μην ξεχνάς ότι τα θέματα είναι διαφορετικά , γιατί αν διαβάζεις συνέχεια τα ίδια πράγματα , θα σταματήσεις να είσαι σιωπηλή , θα βαρεθείς και η εσωτερική σου κουβέντα θα ξαναρχίσει .
Και να θυμάσαι ότι πολλά από τα θέματα θα επαναλαμβάνονται συνέχεια και συνέχεια , μέχρι να παλιώσουν .
Και όταν παλιώσουν δεν θα υπάρχει πια η ανάγκη να με ακούς .
Ακόμα και χωρίς να με ακούς , θα ξέρεις τι λέω και έτσι θα μπορείς να συνεχίσεις την εσωτερική σου κουβέντα .
Πρέπει να είμαι επινοητικός και πολλές φορές θα σε σοκάρω , αλλά η εσωτερική συνέπεια παραμένει – πώς να δημιουργήσω σιωπή μέσα σου –
Τότε μπορώ να είμαι μαζί σου και εσύ να είσαι μαζί μου .
Εκεί έχει ανθίσει η αγάπη και η αλήθεια .
Το λουλούδι της σιωπής είναι η αγάπη .

1 σχόλιο:

paris61 είπε...

Αγάπη είναι να είναι με παρέα,
να διασκεδαζει,
να περνάει υπέροχα και
όμως να σε θυμάται και
να σου στέλνει ένα γλυκό μήνυμα,
ένα καληνυχτα...