Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Σωφρονείν αρετή μεγίστη………. ( Ηράκλειτος )


Η   ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ  ΕΙΝΑΙ  Η  ΠΙΟ  ΜΕΓΑΛΗ   ΑΡΕΤΗ
Σωφρονείν αρετή μεγίστη………. ( Ηράκλειτος )



Και έτσι είναι , γιατί το μέτρο στον άνθρωπο είναι αρετή που σκοτώνει . Και σκοτώνει   το Εγώ . Και το Εγώ είναι η μόνη αμαρτία . Σταματάς να καυχιέσαι .
Εξαιτίας του Εγώ φεύγεις από το θειο .
Όταν είσαι στο μέσο , τι να καυχιέσαι ????
Όταν τρως την σωστή ποσότητα φαγητού , τι να πεις  στον κόσμο ???
Όταν όμως κάνεις σεξ στα άκρα μπορείς να καυχιέσαι ότι στα πενήντα σου κάνεις τρεις φορές έρωτα και αν είσαι καλόγερος μπορείς να καυχιέσαι ότι στα πενήντα σου είσαι παρθένος  ακόμη .
Αλλά όταν είσαι στο μέσο , τι μπορείς να αξιώσεις ???
 Και όταν δεν μπορείς να αξιώσεις τίποτα , το Εγώ δεν τρέφεται .
Μείνε κανονικός , μετρημένος , στο μέσο .
Αυτή είναι η μεγαλύτερη αρετή .

Και όταν το Εγώ χάνεται , γίνεσαι ενάρετος
Και τότε ανοίγει η πόρτα για το Θεϊκό .
Στο μέσον συναντάς Αυτόν
Στα άκρα τον χάνεις .



Δεν υπάρχουν σχόλια: