Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

Μου αρέσεις πολύ ! Πόσο πιό πέρα να πάω ?



Καθώς η Καναδέζικη ομίχλη έπεφτε πάνω από τη λίμνη , ένας μεσήλικας άστεγος ετοιμαζότανε να περάσει τη νύχτα του στην όχθη , όταν άκουσε μια γλυκιά κ ευγενική γυναικεία φωνή
Γύρισε και είδε μια πανέμορφη ξανθιά να κατεβαίνει από μια Ρολς Ρόυς με οδηγό
_  φτωχέ μου άνθρωπε ,
πρέπει να είσαι παγωμένος ,
θα σε πάρω στο σπίτι μου να σε φιλοξενήσω την νύχτα

Βεβαίως ο μεσήλικας άστεγος δεν αρνήθηκε την πρόσκληση , μπήκε μέσα στο αυτοκίνητο και έκατσε δίπλα της
Ύστερα από λίγο έφτασαν σε μία έπαυλη , βικτοριανής αρχιτεκτονικής , η ξανθιά καλλονή βγήκε και έγνεψε στον μπάτλερ να παραλάβει τον μεσήλικα άστεγο και να του δώσει φροντίδα σε ότι χρειαστεί από φαγητό , μπάνιο και άνετο κρεβάτι

Αργότερα  η ξανθιά κούκλα φορώντας το νεγκλιζέ της , ετοιμαζότανε να αποσυρθεί στα ιδιαίτερα διαμερίσματά της , σκέφτηκε οτι ο καλεσμένος της μπορεί να χρειαζόταν κάτι και βλέποντας φως στο δωμάτιο του , χτύπησε απαλά την πόρτα , γλίστρησε μέσα στο δωμάτιο του και τον ρώτησε γιατί δεν κοιμόταν
_ Σίγουρα δεν πεινάς ??
- Α!!  όχι , όχι , ο μπάτλερ σας με τάισε βασιλικά

_Τότε , ίσως το κρεβάτι σου δεν είναι άνετο ?
- ε! ε! όχι , όχι , είναι μαλακό και ζεστό

_Τότε , μάλλον θα χρειάζεσαι συντροφιά  Πήγαινε λίγο πιο πέρα

Ο μεσήλικας , γεμάτος χαρά , πήγε λίγο πιο πέρα ,,,,,  
 και έπεσε μέσα στη λίμνη

Όλη σου η Ζωή βασίζεται σε ένα όνειρο
Μην την χαλάς και την ταράζεις
Κοιμήσου ξανά , μην χάνεις χρόνο !!!

4 σχόλια:

paris61 είπε...

Τι ωραία που θα ήταν να μην έπρεπε , να πρέπει !!

paris61 είπε...

Αν είσαι ξανθια κ όμορφη , ποτέ δεν φταις για τα λάθη που κάνεις !

paris61 είπε...

Χωρίζαμε και μου λέει :
_ Σαν εμένα δεν θα βρεις άλλη !

Μα δεν είναι αυτός ο σκοπός μου !
- χρησιμοποιούσες βία , της λέω
-Σου ελεγα θέλω να σε πάρω τώρα και απαντούσες

_ Θα αργήσουμε !

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω πρέπει να κόψω λίγο τα ντελίβερι.
Ακούω μηχανάκι και ψάχνω το πορτοφόλι μου.