Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

Μόνο με 5 Βήματα !


Στα γραπτά λόγια υπάρχει ένα είδος αδιαφορίας 
Δεν μπορείς να απευθυνθείς σε κάποιον συγκεκριμένο 
Αυτός που τα διαβάζει ,
ανάλογα με την συναισθηματική του κατάσταση ,
καταλαβαίνει αυτό που οι λέξεις του δίνουν να καταλάβει 
Ο ακροατής και Αναγνώστης είναι έξω από την εικόνα 

Το έχω ξαναπεί 
οτι όταν κάτι λέγεται ή γράφεται ,
δεν είμαι μόνο εγώ υπεύθυνος για όλα ,
υπεύθυνος είσαι και ΕΣΥ !!!

Σίγουρα είμαι υπεύθυνος για τις λέξεις ,
αλλά και ΕΣΥ έχεις την ευθύνη 
για την κατάσταση που τις δημιουργούν 

Λες κάτι , ανεβάζεις κάτι και απαντώ 
αν κάποιος τρίτος πει ή ανεβάσει κάτι άλλο ,
μπορεί να απαντήσω διαφορετικά και 
αν δεν θέλω να απευθυνθώ σε κανέναν 
πάλι τελείως διαφορετικά 

Τις περισσότερες φορές απευθύνονται σε κάποιον 
και τα λόγια που γράφω και διαβάζεις 
μπορούν να πάρουν ζωή ,
μόνο με αυτόν που δημιουργείται η γέφυρα 

Πολλές φορές , όπως κάνεις και ΕΣΥ 
προσπαθείς να δημιουργήσεις μια γέφυρα 
με κάποιον που δεν βρίσκεται εκεί ,
να θυμάσαι όμως , οτι η γέφυρα θέλει δύο όχθες 
αν στέκεται σε μία μόνο όχθη 
είναι καταδικασμένη να μην μπορεί να σταθεί 

Να θυμάσαι 
οτι όλα τα λόγια μου λοιπόν 
απευθύνονται σε κάποιον συγκεκριμένα ,
έχουν την σωστή κατεύθυνση και 
ίσως να μπορέσει να τα καταλάβει ο συγκεκριμένος 
μέσα στην συγκεκριμένη στιγμή 

Μπορώ να σταματήσω και να σωπάσω 
δεν είναι δύσκολο αυτό και 
δεν θα προκαλέσει και κάποια έκπληξη 
αλλά αυτή τη στιγμή 
έτσι όπως είσαι 
με την σιωπή τίποτα δεν μπορεί να μεταδοθεί 

Έρχονται στιγμές που είσαι μόνος 
και σκέφτεσαι :
- Πως μπορώ να βγω από αυτό το δωμάτιο , που είμαι φυλακή ??
Το φωνάζεις με πολλούς τρόπους ,
ανεβάζοντας μουσική , φωτογραφίες , το ίδιο σου το πρόσωπο το φωνάζει 
και τότε ,
με 5 λέξεις , 
μπορώ να σου φωνάξω :
- Κάνε 5 βήματα και βγες !!!
και εσύ θα εκνευριστείς , μπορεί και να με βρίσεις 
από αυτό που σου είπα 
γιατί κουράστηκες να περπατάς , 
έχεις κάνει χιλιόμετρα πολλά 
αλλά είσαι ακόμη μέσα 

Δεν φταίω ΕΓΩ γι' αυτό 
ΕΣΥ κάνεις κύκλους μέσα στο δωμάτιο σου και 
δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να βγεις 
γιατί η κίνηση σου είναι κυκλική 
όσα χιλιόμετρα και να περπατήσεις ,
5 Βήματα χρειάζονται ευθεία 
φτάνεις στην πόρτα  και είσαι έξω !!

Άσε με  λοιπόν να γράφω ΕΓΩ
αυτά που θέλω , όπως άλλωστε κάνεις και ΕΣΥ
και αν κάποια στιγμή σε αγγίξουν αυτά τα λόγια 

                                                                   ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ  
                                           ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙΣ κ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ 
                                                                  ΜΕΣΑ Σ' ΑΥΤΑ

 

23 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

και εγώ τα περισσότερα λόγια
του τα είπα γραπτά

paris61 είπε...

Η Μαρία έχει 47 γλειφιτζούρια

της δίνει ακόμα 38 η αδερφή της

Τι έχει τώρα η Μαρία ????

- Ταλέντο στις Πίπες

paris61 είπε...

- Παρακαλώ , Μπορώ να σας βοηθήσω σε κάτι ?
- Όχι ευχαριστώ , απλά μπήκα στο μ**νί σας , γιατί έχει πολύ ζέστη έξω !!

paris61 είπε...

Η ΝΑΣΑ στον Άρη

- Αυτή και αν δεν είναι γαμ@ τις μεταγραφές !!!

paris61 είπε...

Μπορεί να δείχνω κ να φαίνομαι ήρεμος αλλα να ξέρεις μέσα μου σ' έχω πηδήξει τρεις φορές !!!!

Ανώνυμος είπε...

Δεν θα της ξαναστείλω μνμ στο FACEBOOK

paris61 είπε...

Δεν είσαι το καλύτερο καλοκαίρι μου
αλλά τουλάχιστον γνώρισα εσένα !!!!

paris61 είπε...

Δεν τα θέλω όλα δικά μου , χαρά μου

Μόνο ΕΣΕΝΑ !!!!

Ανώνυμος είπε...

δεν πιστεύω να σε διαβάλλει και
να σε συκοφαντεί κανένας από εκεί μέσα ?

Ανώνυμος είπε...

μερικοί είναι τόσο φίδια
που πρέπει να ξεφλουδίζουν και τις άλλες εποχές

Ανώνυμος είπε...

καλά θα ήταν μερικές
να άλλαζαν το ίδιο εύκολα μυαλά
όπως αλλάζουν και μαλλιά

paris61 είπε...

Δεν λες καλά που δεν είμαστε πρωταγωνιστές στο Hollywood


εκεί να δεις τι Φωτο θα ανέβαζα !!!

paris61 είπε...

Κάθε φορά που έπεφτα παιδί ,
κάνανε τα πόδια μου δυνατά ,
κάθε πτώση ένα μάθημα
Γι' αυτό δεν σε κατηγορώ ,
απλά είναι σειρά σου να περπατήσεις

paris61 είπε...

Τον εαυτό σου προσβάλλεις !
αυτόν πληγώνεις !
Μία σταγόνα δεν μπορεί να προσβάλλει τον ωκεανό ,
ότι και να κάνει

paris61 είπε...

Άμα δεν τα δένεις πολύ σφικτά

λύνονται όλα τα προβλήματα !!!!

Ανώνυμος είπε...

Αυτή η πουστια της δασκάλας
που έλεγε
" πες μου γιατί γέλας να γελασω και εγω"
και μετά δε γελαγε και μας έβαζε ΚΑΙ τιμωρία...

Ανώνυμος είπε...

Κι εκεί που ακούμπαγα άγιε πέτρο μου τον αγκώνα στο ανοιχτό παράθυρο πάτησε ο οδηγός να το κλείσει
και να μαι κι εγώ από έμφραγμα

Ανώνυμος είπε...

Τελικα ειναι κατσαριδα.
Το αντιμετωπιζω ψυχραιμα οπως αρμοζει σε μια γυναικα 35 χρονων τηλεφωνησα στους γονεις μου κ ερχονται να τη σκοτωσουν

Ανώνυμος είπε...

Every day you spend without a smile, is a lost day.

Ανώνυμος είπε...

Aν με ξυπνήσεις και δεν θυμώσω,τότε μάλλον σημαίνεις κάτι για μένα!

paris61 είπε...

Υπαρχουν μερικοί Άνθρωποι
τόσο γοητευτικά άσχημοι.
Υπάρχουν μερικοί Άνθρωποι
τόσο αδιάφορα όμορφοι.

Ανώνυμος είπε...

Τρελαίνομαι, όταν με αποκαλείτε ντίβα! Έτσι μού'ρχεται να τινάξω τα μαλλιά μου στον άερα

Ανώνυμος είπε...

Σεξ... Τι θυμήθηκα πάλι.