Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

Γενέθλια με Πανσέληνο !!!!

Γιορτάζω !!!

θα τα θυμόμαστε κάποτε όλα αυτά και θα είμαστε ερωτευμένοι !!


Πανσέληνος 

Το φεγγάρι με φωτίζει και είμαι τόσο Όμορφος !!!
Φαντάστηκα πως θα είμαι σε καμιά 25αριά μέρες με το Blue Moon !!

Κοιτάζομαι στα χέρια κάτω από το φως του φεγγαριού και 

σκέφτομαι , τι ωραία μπράτσα που έχω !!!




Ευκαιρία να βρω Γυναίκα , λέω !!
Θα χρειαστώ 
3 νύχια καμηλοπάρδαλις 
ι κόκορα 
6 φτερά χήνας  και 
50 γρ αίμα νυχτερίδας ,

Αν δεν πιάσει κι' αυτό, τα παρατάω !!!!!!

Κάθομαι στην παραλία πάνω στην άμμο 
Με χτυπά το φως της Πανσέληνου 
και λέω ,
Πόσο πιό σοφός έγινες σήμερα παιδαρά μου ,
με καμαρώνω ,
και έρχεσαι ΕΣΥ,
 σήμερα στα Γενέθλια μου και μου λές :
- Είσαι μεγάλος Πάρι πλέον  , πάτησες τα 5(1) ,
μην είσαι τόσο Ανώριμος !

_αλλά θα ήθελα να ξέρεις , οτι το άλλο παιδάκι έριξε πρώτο το κουβαδάκι μου 
και εκείνο άρχισε να πετά άμμο και τον πόλεμο πρώτο


10 σχόλια:

paris61 είπε...

Σε ευχαριστώ που προσποιήθηκες ,
οτι ενδιαφέρεσαι !!!

Ανώνυμος είπε...

Πιστεύεις στο κέρατο με τον πρώτο καυγά ???

Ανώνυμος είπε...

- Μαμαααα ! ο Δημητράκης μου πετάει τα τηλέφωνα στη θάλασσα ,

Μαμά Δημητράκη ,

-Απαπααα ! Δημητράααακη !! Μην είσαι μουνόπ@νο παιδί μου !!

Ανώνυμος είπε...

Εσας που σας επιρεάζει η πανσέληνος,
δεν σας καταλαβαίνω καθόλουΟΥΟΥΟΥΟΥΟΟΟΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟ !!!!!

Ανώνυμος είπε...

TΟ ΜΕΓΑΛΎΤΕΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΌ CAMPING ,
πρέπει να είχε γίνει τότε στην Τροία, εσύ τι λες ?

Ανώνυμος είπε...

Παίρνω τον δονητή μου και
πάω σε καμιά παραλία !!

Ανώνυμος είπε...

Άμα εμείς σεληνιαζόμαστε τότε ,
οι εξωγήινοι πρέπει να γειώνονται !!

Ανώνυμος είπε...

H πανσέληνος επηρεάζει μόνο τις άσχημες γκόμενες !!!

paris61 είπε...

Πολύ καλό 24 ώρο αλλά λίγο αμήχανο,
να μου εύχονται όλοι Χρόνια Πολλά και διάφορα τέτοια χωρίς να μου χαλάνε χατήρι και
στο τέλος να μην κερνάς κανένα !

Ανώνυμος είπε...

Πας κάπου μακρυά με το μωρό σου να δείτε την ερωτική πανσέληνο.Tης λες "πάω στο αμάξι σου χω μια έκπληξη" και φεύγεις με μπαντιλίκια