Σάββατο 4 Αυγούστου 2012

Από Μηδέν έως ερωτευμένη , πόσο με σκέφτεσαι ?

                            69 , απλά γιατί υπάρχεις !



Πρέπει να μισείς το sex ,
Πρέπει να παίζεις με τις λέξεις ,
Πρέπει να κουβαλάς αναστολές κι Ταμπού

Προσπάθησε να καταλάβεις ,
Όταν είσαι ερωτευμένη με έναν άνδρα ,
θέλεις να του κρατάς το χέρι ,
θέλεις να τον αγκαλιάζεις ,
θέλεις να μοιράζεσαι μαζί του τα Πάντα ,
δεν έχεις μυστικά και 
είσαι έτοιμη να πας μαζί του και στη Κόλαση !

Γρήγορα θα βρεις κάτι άλλο για υποκατάστατο ,
αλλά τα υποκατάστατα δεν βοηθούν ,
απλά δημιουργούν διαστροφές και εμμονές !
Μέσα σε τόσο άγχος και μέσα σε τόσους μαλάκες ,
υπάρχουν κάποιοι που σε βοηθούν και
δεν σε αφήνουν να μισήσεις τον κόσμο , όπως θα ήθελες !

Αν είσαι ερωτευμένη ,
Να το λες και να το δείχνεις , πιό συχνά ,
Το περιμένει !

9 σχόλια:

paris61 είπε...

Ο έρωτας ,
μόνο με έρωτα ,
per ni ght !!!

Ανώνυμος είπε...

από lover μέχρι loser ,
μόνο ένα γράμμα απόσταση !!

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω οτι έχεις μεγαλη ιδέα ,
για τον εαυτό μου !!!!

Ανώνυμος είπε...

Όταν χώρισα η γυναίκα μου
κράτησε το αυτοκίνητο και
εγώ τα φρένα !

Ανώνυμος είπε...

Εμένα πάλι ,
όταν μου είπε η κοπελιά μου οτι είναι έγγυος ,
άλλαξαν πολλά στη ζωή μου
Το τηλέφωνό μου , το κινητό μου , το e-mail μου και την διεύθυνση από το σπίτι μου !

Ανώνυμος είπε...

- Γιέ μου αν συνεχίσεις να τον παίζεις έτσι θα τυφλωθείς !

- Από εδώ είμαι , πατέρα !!

Ανώνυμος είπε...

τσόντες με το κιλό , σχέσεις με το στανιό !

paris61 είπε...

Φίλε μου ,
πλάσμα στον Πλανήτη που αιμοραγεί
7 ημέρες κάθε μήνα και
δεν πεθαίνει ,
ΝΑ ΤΟ ΦΟΒΑΣΑΙ !!!!

Ανώνυμος είπε...

-Το πρωτο σου ποτο ειναι;
-Οχι, εχω ξαναπιει.