Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Χρηματιστηριακά . Είμαι ο Καλύτερος Αναλυτής .. ακολουθήστε με


Η ΓΙΑΓΙΑ  ΜΟΥ Η ΑΝΑΤΟΛΙΤΙΣΑ


ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ  ΤΩΝ  ΜΑΙΜΟΥΔΩΝ

     
Ο  Βασιλιάς μαζί με τους υπηρέτες του
βγήκαν για το καθιερωμένο τους , κυνήγι των μαϊμούδων

Μόλις τον είδαν οι μαϊμούδες , σκορπίστηκαν από τον πανικό και κρύφτηκαν μέσα στα δένδρα

Μια μαϊμού όμως , έμεινε , εντελώς ακίνητη και ανενόχλητη
άρχισε να κουνιέται από κλαρί σε κλαρί  -  μεγάλη επίδειξη

Ο βασιλιάς έριξε ένα βέλος στη μαϊμού
η μαϊμού όμως το έπιασε με επιδεξιότητα καθώς πετούσε στον αέρα
και το έσπασε .

Τότε ο Βασιλιάς διέταξε συντονισμένη επίθεση στους υπηρέτες του
και μετά από λίγο η μαϊμού έπεσε νεκρή κάτω από τα βέλη .

Τότε γύρισε και είπε :

Αυτό το ζώο , πρόβαλε την εξυπνάδα του,
εμπιστεύτηκε στην ικανότητα του ,
νόμιζε ότι κανένας δεν μπορεί να το αγγίξει
Να θυμάσαι όμως  αυτό ,
μην στηρίζεσαι στη διάκριση και στο ταλέντο
όταν έχεις να κάνεις με ανθρώπους


και συνέχιζε η γιαγιά ,,,,,,

να μένεις συνηθισμένος .
κανένας να μην ξέρει ποιος είσαι ...
Αυτός που δεν είναι ικανοποιημένος από τον εαυτό του
διαφημίζεται , εξαιτίας του εγώ του .
Είναι ικανοποιημένος μόνο όταν τον εκτιμούν οι άλλοι .

και όχι μόνο θα διαφημίζεις αλλά θα μεγεθύνεις κιόλας
στο τέλος
θα πλαστογραφείς

Δεν θα ξεχάσω ποτέ την γιαγιά μου που μου έλεγε , για να το καταλάβω ....

Είμαι μια πολύ καλή συγγραφέας .

Τι έγραψες γιαγιά ρωτούσα??

Αυτή έλεγε  : τον Άμλετ

Δεν πίστεψα στα αυτιά μου , όταν το άκουσα αυτό πρώτη φορά

Μα γιαγιά !!!!   ξαναρωτούσα , ξέρεις πολλά αλλά μήπως έχεις ακούσει για έναν άνθρωπο που τον λέγανε Σαίξπηρ ?????
Και αυτή απαντούσε :
Όταν έγραψα τον Μάκβεθ , μου έκαναν άλλοι, την ίδια ερώτηση .

Πρέπει να είναι κάποιος που με αντιγράφει

Όλοι αντιγραφές Χρηματιστηριακών γνώσεων έχουμε
οι οποίες πολλές φορές σκέφτομαι μήπως είναι και εσκεμμένες .
Τι εννοώ...
Αν είσαι καλή μαϊμού , θα σου μάθω πέντε τύπους , σαράντα θεωρίες .
θα επιβεβαιωθούν 9 φορές , για να με πιστέψεις , και την ΜΙΑ  που δεν θα επιβεβαιωθεί , θα σε ξαπλώσω στο χώμα σαν την προηγούμενη μαϊμού .



Και μπορεί να πλήττω και να ανέχομαι τα καταστροφολογικά σενάρια  ,
σενάρια της εποχής των σπηλαίων  , αλλά απλά περιμένω να τελειώσει η δική σου παράσταση ....
για να μπορώ να αρχίσω   ΕΓΩ   την δική μου ..

Δηλαδή κάνουμε μια επίδειξη
και μετά κάνουμε ένα αμοιβαίο παζάρι
Εγώ θα ικανοποιώ το δικό σου Εγώ και μετά με τη σειρά σου εσύ θα ικανοποιήσεις το δικό μου .

Και επειδή και οι δυο αμφιβάλουμε για τις απόψεις ( αντιγραφές ) που έχουμε
θα αραδιάσουμε ένα κάρο αποδείξεις , για να καταστρέψουμε τις δικές μας αμφιβολίες , μέσα από τα μάτια των άλλων , μέσα από την γνώμη τους .

Αν πραγματικά γνώριζα , και ήμουν σίγουρος ,
δεν θα ρωτούσα !!!!
δεν θα έλεγα , πιστεύω αυτό !!!!
δεν θα προσπαθούσα να αποδείξω , με σαράντα θεωρίες , που μου μάθανε πως να χάνω , ότι ΕΓΩ έχω δίκιο . ακολουθήστε , είμαι αυθεντία !!!

Να θυμάστε φίλοι , γνώστες και χρηματιστές ,
ότι και η σαρανταποδαρούσα , σαράντα πόδια έχει ....
αλλά ποτέ δεν σκέφτηκε πιο να κουνήσει πρώτο και πιο δεύτερο ...
Αυτή το κάνει φυσικά
Αν μπορούσα να την διδάξω πως να περπατά , θα μπερδευόταν και θα σκόνταφτε ,  και τότε ίσως ησυχάζαμε από αυτές . 
Δεν θα συναντήσεις ποτέ έξω στη φύση τρελό ζώο .
Τρελό , μόνο άνθρωπο θα συναντήσεις
Και αν ποτέ , νομίζεις ότι είδες τρελό ζώο , να θυμάσαι ότι έχει κάνει σίγουρα σε ζωολογικό κήπο και αυτό άνθρωποι το τρέλαναν .

Την μαϊμού που έχω κρυμμένη μέσα μου την είδα
Και τον κόσμο γύρω μου τον είδα , μεγάλα κοπάδια από μαϊμούδες

Και τι κάνει η μαϊμού   ,,,,,,,   μιμείται

Και τι έκανα μια ζωή
ακολουθούσα
έβλεπα ένα γιατρό , ήθελα να γίνω γιατρός
έβλεπα ένα χρηματιστή , ήθελα να γίνω χρηματιστής
κλπ κλπ 
Ποτέ δεν είδα την δική μου ανάγκη
Ήθελα να γίνω τα πάντα , εκτός από τον εαυτό μου .

Έτσι αποφάσισα να χάνω μόνος μου ....
και μερικές φορές , να κερδίζω , μόνος μου ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: