Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Πιστεύω στην Τάση του Χρηματιστηρίου !!


Περί Τάσης

Στο χωριό που μεγάλωσα με τις κότες ,
ένας γείτονας  μας είχε , ένα γάιδαρο (τάση ) .
Μια μέρα τον είδα να τρέχει σαν τρελός και να περνά μέσα από το χωριό .

εε!!!   κυρ. Γιάννη τον φώναξα , που πας ??????

Φίλος και γείτονας ο Γιάννης , μου είπε :

< μην ρωτάς εμένα , τον γάιδαρο ρώτα  >
 Τι εννοείς     ????   , τον ρώτησα

Είμαι φίλος σου μου είπε και θα είμαι ειλικρινής μαζί σου

Αυτός ο γάιδαρος  (τάση ) είναι πολύ σκληρός και πεισματάρης , όπως όλοι οι γάιδαροι εξ' άλλου .
Όταν περνούσα από την πλατεία του χωριού , αν του επέμενα να πάει προς τα επάνω , αυτός πήγαινε προς τα κάτω .
Μου δημιουργούσε δυσκολίες , αλλά με κορόιδευαν και όλοι στο χωριό .

Έτσι , το έκανα κανόνα , ότι όπου και αν πάει , εγώ πάω μαζί του .
Οι περισσότεροι νομίζουν ότι ο γάιδαρος  ( ΤΆΣΗ ) ακολουθεί εμένα , αλλά δεν είναι αλήθεια .

Έτσι λοιπόν και ο γάιδαρος ευτυχισμένος και το γόητρο μου ασφαλές .

Αυτός είναι ο λόγος που συμφωνώ και ακολουθώ την    ΤΑΣΗ

Τώρα , αν τρελαθεί ο γάιδαρος και πάει πάνω κάτω

εεε!   τότε , ναι
θα συμφωνήσεις ότι υπάρχει θέμα , αλλά μόνο τότε .

Δεν είναι κακό , κάποιο διάστημα να μην είσαι συνέχεια πάνω στον γάιδαρο !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: