Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

Ποιός είναι ο Φαλλικός-Ναρκισσιστικός χαρακτήρας ?



Ο τυπικός Φαλλικός Ναρκισσιστικός χαρακτήρας είναι
γεμάτος αυτοπεποίθηση ,
μερικές φορές αλλαζονικός ,
ξέρει να γίνεται ελαστικός , ενεργητικός και
εντυπωσιακός στο φέρσιμο του

Όσο πιο νευρωσικός είναι ,
τόσο πιο κραυγαλέα επιδεικνύονται
οι τρόποι συμπεριφοράς του

Από εξωτερικής άποψης ανήκει
στον Αθλητικό τύπο
τα χαρακτηριστικά του προσώπου του είναι
αδρές και οξείες γωνίες αλλά
παρά το αθλητικό του παρουσιαστικό πολλές φορές
συναντάμε θηλυκά , κοριτσίστικα (χαρακτηριστικά )
το αποκαλούμενο μωρουδίστικο πρόσωπο

Η συμπεριφορά του δεν είναι υποτακτική
αλλά ψυχρά επιφυλακτική
μερικές φορές και αγκαθερή έχοντας
επίσης και κρυμμένα σαδιστικά χαρακτηριστικά

Οι πιό έντονοι τύποι καταλαμβάνουν ηγετικές θέσεις και
δύσκολα είναι κατάλληλοι για υπάλληλοι
 και κατώτερες θέσεις της αράδα 

Τον συναντάμε σε πιλότους , στρατιωτικούς μηχανικούς  και αθλητές 

Αν θίξεις την ματαιοδοξία τους ,
σε περιφρονούν πλήρως και  ψυχρά,
με κακοδιάθεση και επιθετικότητα

Αυτή η επιθετική συμπεριφορά θα αποδειχθεί
αργότερα οτι εκπληρώνει αμυντικές λειτουργίες

όσο πιο νευρωσικός είναι,
τόσο πιο μονόπλευρες είναι οι δραστηριότητές του και
η διαφορά του με τον Ψυχαναγκαστικό Χαρακτήρα
την  βρίσκουμε μόνο στην λιγότερη τελειομανία και στη μεγαλύτερη τόλμη
του Φαλλικού Νασκισσιστικού Χαρακτήρα 

Στους Φαλλικούς αυτούς χαρακτήρες
 η στυτική ικανότητα είναι πολύ καλά ανεπτυγμένη,
σε σχέση με την οργασμική ικανότητα

Οι σχέσεις τους με τις γυναίκες χαρακτηρίζονται
περιφρονητικές στη στάση του στο αντίθετο φύλο
Παρόλα αυτά θεωρούνται επιθυμητά σεξουαλικά αντικείμενα ,
γιατί το παρουσιαστικό τους εμφανίζει
έντονη αρρενωπότητα

Οι νευρωσικές μορφές χαρακτηρίζονται
από ενεργητική ομοφυλοφιλία και
κλειτοριδική διέγερση
Στην υγιέστερη  κατάσταση αυτού του χαρακτήρα
συναντάμε ένα άτομο
με φοβερή αυτοπεποίθηση που βασίζεται στο σωματικό σφρίγος ή την ομορφιά

Όλες οι μορφές ανδρικής και γυναικείας ομοφυλοφιλίας ,
οι περισσότερες περιπτώσεις της ηθικής παραφροσύνης,
και οι συναφείς μορφές σχιζοφρένειας
ανήκουν στον Φαλλικό Ναρκισσιστικό Χαρακτήρα

Οι πολύ παραγωγικές γυναίκες
πολύ συχνά εντάσσονται σ' αυτόν

Το εγώ είναι ιδιαίτερα καυχησιάρικο και το άτομο συχνά
παρουσιάζει ερυθροφοβία από τις παρορμήσεις του ,
η οποία απωθείται με την μορφή της ντροπής και το 
κοκκίνισμα στο πρόσωπο 
Σε σοβαρές μορφές σχιζοφρένειας παρατηρείται  
ακόμη και το παθολογικό ανεξήγητο κοκκίνισμα

Οι άνδρες επιδιώκουν ξανά και ξανά ασυνείδητα 
να αποδείξουν στις γυναίκες πόσο ικανοί είναι ,
όμως η σεξουαλική πράξη αποτελεί διάτρηση ή 
και καταστροφή με υποβάθμιση της γυναίκας 

Τις γυναίκες η εκδίκηση ενάντια στον άνδρα (ευνουχισμός)
και η προσπάθεια να φαίνεται ανίκανος ,
κατά την σεξουαλική πράξη ,
κυριαρχούν δείχνοντας αυτή την τάση σαδιστικά

Η διαφορά του με τον Παθητικό θηλυκό Ναρκισσιστικό χαρακτήρα 
είναι οτι αυτός αποκρούει τις πρωκτικές του ομοφυλοφιλικές παρορμήσεις 
επιθετικά  ενώ ο Παθητικός θηλυκός 
τις αποδέχεται με μια στάση Παθητική 

Ανάμεσα τους συχνά συναντάμε τοξικομανείς και αλκοολικούς 
όπως και σεξουαλικούς δολοφόνους

 

Για όλα υπάρχουν λύσεις !!!!!!


26 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλό !!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

λίγο δύσκολα το καταλαβαίνω αλλά καλό

Ανώνυμος είπε...

μπα κάνεις λάθος

paris61 είπε...

μπα αποκλείεται !!!

Ανώνυμος είπε...

έχω τόσες πολλές μπύρες
με τόσο μικρή εμπειρία

Ανώνυμος είπε...

Η μεγαλύτερη αγένεια
είναι η γλοιώδης ευγένεια

paris61 είπε...

για αυτόν τον γλοιώδη ευγενικό ,
αργότερα !!!

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή ο βηματισμός των μαύρων σκέψεων μας ,
αφήνει πολύ λευκά ίχνη ?

paris61 είπε...

Για το πολύ , δεν ξέρω , αλλά αρκετά λευκά εντέλει !!!

Ανώνυμος είπε...

είναι κάτι σαν
ο συνδρομητής που καλείται τρυγάει άλλους κώλους

Ανώνυμος είπε...

καλό για χτένισμα εγκεφάλου

paris61 είπε...

εγώ ήμουν έτοιμος να γνωρίσω
τον έρωτα της Ζωής μου αλλά ,
το σύμπαν το Τάο και το Ζεν
μου ρίχνουν όλο ξέκωλ@ μπροστά μου !!!

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή άλλο είναι να είσαι γκει σε άρνηση και άλλο είναι να σε έχει κρυμμένο στη ντουλάπα ?

paris61 είπε...

Δεν είμαι εγώ για χωριό , μωρό μου !

Η τουαλέτα μακρυά από το σπίτι , πολλές δουλειές κάθε μέρα ,
άστο !!!

Ανώνυμος είπε...

αγαπες του καλοκαιριου λιγα τα ψωμια σας ακομη

Ανώνυμος είπε...

Η κόρη μου 3,5 χρονών ,
με ρώτησε αν οι γυναίκες έχουν βυζιά

- έχουν , απάντησα !!

- θέλω κ' εγώ , απάντησε !!

Ανώνυμος είπε...

γιατί έπεψες αγάπη να θυμίζεις ?

γιατί έπαψες λουλούδια να ποτίζεις

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή μόνο σπίτι σου είναι να κυκλοφορείς με το βρακί της γυναίκας σου ή της μάνας σου

paris61 είπε...

Επειδή είμαι όμορφος με λέτε ψώνιο
επειδή είμαι αθλητικός τύπος , π**στη
επειδή είμαι κ ντροπαλός , με λέτε σνομπ
επειδή είμαι αυθόρμητος , με λέτε σαβουρογάμη
- Τι θέλετε τελοσπάντων από μένα ,
γιατί έχω να λιμάρω και τα νύχια μου

Ανώνυμος είπε...

-μαμά όλοι γελάνε στη παραλία με το μπραζίλιαν μαγιό μου , λες να φταίει η φωτο μου στο FB ??

- κάνε μπάνιο Γιαννάκη και μην σε νοιάζει

Ανώνυμος είπε...

προσπάθησα να του εξηγήσω
οτι η ψηλή ξανθιά κουκλάρα δεν θα τον κάνει ευτυχισμένο

Δεν φάνηκε να συμφωνεί μαζί μου

Ανώνυμος είπε...

οι πιλότοι πάντως
πετάνε από χαρά
στη δουλειά τους

Ανώνυμος είπε...

Να κάνετε ησυχίααααα ρε !!!!

Είναι ώρα κοινής αγαμίας

Ανώνυμος είπε...

Επίσης αγόρια ΚΑΥΛΑ είναι τα μαγιώ βερμούδα μέχρι το γόνατο & λίγο πιο πάνω..
ΝΤΕΚΑΥΛΈ είναι αυτα τα κολλητά που φοράτε τύπου μποξεράκι.

Ανώνυμος είπε...

Remember what happened, But realize you can't move forward while looking backwards.

Ανώνυμος είπε...

Μην είστε τόσο δήθεν γίνετε και λίγο ντεμέκ.