Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

Σ ευχαριστώ που δέχτηκες ,

ΝΑ  ΖΕΙΣ  ΣΤΑ  ΟΝΕΙΡΑ  ΜΟΥ !

Τις ώρες της μοναξιάς σου 
θα ρθω να σου  κλέψω

Τις σκέψεις σου  και τα κρυφά σου λόγια 
θα ρθω με φιλιά για να σου πάρω
και να τα σβήσω

Και όταν τα μάτια μας ενωθούν
στο βλέμμα 
τότε θα νιώσεις και τα κορμιά μας 
να γίνονται ΕΝΑ 

Οι καρδιές μας θα χτυπούν  σε παλαβούς ρυθμούς 
που μόνο ΕΣΥ θα το ζεις και 
μόνο ΕΣΥ θα μπορείς να ακούς

Από σήμερα το βράδυ , δεν θα είσαι μόνη 
συντροφιά σου θα έχεις , εμένα μόνο

που τη μοναξιά σου έκλεψα , εκείνη τη νύχτα 
μαζί με το φεγγάρι ,
ξέροντας πολύ καλά οτι η αυγή που έρχονταν
μπορούσε να σε πάρει

Μην χάνεις την ελπίδα και 
κοίτα για μιά ακόμη φορά ψηλά 

θα σε περιμένω , αλλά μέχρι τότε 
ευχαριστώ που δέχτηκες να ζεις 
μέσα στα ονειρά μου !

21 σχόλια:

paris61 είπε...

Hearts can brake and never make a sound !

paris61 είπε...

You never really can fix a heart !!!

Ανώνυμος είπε...

Να μην πω ψέματα , είσαι η εμπνευσή μου

Ανώνυμος είπε...

μ@λΑκΑς ,
μία λέξη ,
χίλια πρόσωπα

Ανώνυμος είπε...

Φεύτικα βυζιά,
ψεύτικα χείλη ,
ψεύτικα μαλλιά ,
ψεύτικα μάτια και
ψάχνεις ακόμη να βρεις τον
Αληθινό άνδρα ?

Ανώνυμος είπε...

Ερωγευτείτε !!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Το Μοναδικό Ζώο στον Πλανήτη
που παντρεύεται είναι ,
ο Άνθρωπος

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάλι έχω τόσα κολλήματα ,
που σκέφτομαι να γράψω το
ΝΕΟ κομπΛΕΞΙΚΟ της ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Ανώνυμος είπε...

με κούρασεξ

Ανώνυμος είπε...

Σε είχα βρει , μα τώρα σε χάνω

paris61 είπε...

-Πήγαινε κάπου να πιάνει

Ανώνυμος είπε...

είναι όλα αυτά τα ωραία που γράφει και δεν ξέρεις αν τα λέει για σένα , για όλες τις γυναίκες ή για κανένα τσόλι

paris61 είπε...

Για όλες ,

τι σημαίνει τσόλι ?

Ανώνυμος είπε...

μήπως έχεις να μου χαλάσεις την διάθεση ?

paris61 είπε...

Δεν κρατάω μούτρα , λυπάμαι !!!

Ανώνυμος είπε...

κανένας δεν νιώθει τόσο μόνος
όσο αυτός που περιμένει

paris61 είπε...

Αυτός που δεν περιμένει τίποτα !!!!

Ανώνυμος είπε...

η καλύτερη σχέση είναι
να μιλάτε σαν οι καλύτεροι φίλοι
να κάνετε έρωτα σαν πορνοστάρ
και να έχετε συναισθήματα μικτού παιδιού

paris61 είπε...

αγάπαμε με τα ελαττώματά σου !!!

Ανώνυμος είπε...

όταν οι προσδοκίες σου ταυτίζονται με τις επιθυμίες σου
μάλλον τότε ερωτεύεσαι

Ανώνυμος είπε...

ο άντρας δεν ξέρει πως να πει το αντίο
η γυναίκα δεν ξέρει πότε να το πει