Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2012

Έχω θυμώσει, ελπίζω να το καταλάβεις απο όλα όσα δε θα σου πω!




..."Σε βλέπω σαν φίλο" 
Μα καλά...
Με ποιον θα τα φτιάξεις? 
Με ποιον θα κάνεις σχέση? 
Με τον εχθρό σου ??? 
Όχι βέβαια...Σχέση θα κάνεις με κάποιον που ξέρεις, 
με κάποιον που έχετε μιλήσει, 
με κάποιον που έχετε μοιραστεί σκέψεις και στιγμές. 
ΌΧΙ με κάποιον που δε γνωρίζεις...
Με κάποιον γνωστό σου, με κάποιον...φίλο σου!!! 
Μπορεί λοπόν το "οχι"¨σαν απάντηση να είναι σκληρό και άκαρδο, 
αλλά τουλάχιστον είναι αληθινό. 
Άλλωστε όπως λένε: η αλήθεια είναι σκληρή και πονάει, 
αλλά είναι αλήθεια! 
Θα μπορούσα να το τραβήξω κι άλλο το θέμα, αλλά αυτά που ήθελα να πω κυρίως, τα είπα..
 


στο χω πει?
σου χω πει πόσο ωραία είσαι όταν γελάς ?
πόσο ωραία είσαι όταν είσαι σκεφτική ?
όταν είσαι θλιμμένη ή όταν αισθάνεσαι αμήχανα?
σου χω πει πως με κάνεις και νιώθω
σαν παιδί όταν μου χαμογελάς ?

πως με τρελαίνει το άγγιγμα σου ?
πόσο αμήχανα με κάνεις να νιώθω όταν με ακουμπάς
με αυτό το φιλικό τρόπο ?
πόσο χαμηλά κατεβαίνουν οι σφυγμοί μου
όταν ακουμπάς στον ώμο μου για να γελάσεις ?
πόσο προσπαθώ να μείνω ακίνητος για να μην
σε τρομάξω ?

σου χω πει πως χτυπάει η καρδιά μου
όταν ο αέρας ρίχνει τα μαλλιά σου στο πρόσωπό μου ?
και πόσο προσπαθώ να το κρύψω
και να φερθώ απλά σαν φίλος ?

σου χω πει πως τριγυρίζω σα φυλακισμένο αγρίμι
μέσα στο σπίτι ?
πως ακούω μπαλάντες με τις ώρες στο ραδιόφωνο ?
πως βγαίνω με την παρέα μου και δε διασκεδάζω όπως πριν ?
πως κοιτάζω συνέχεια το κινητό μου μήπως για κάποιο
λόγο στείλεις κάποιο μήνυμα ?
πως κάθομαι και γράφω στιχάκια που δε σκοπεύω να στα δείξω ?

σου χω πει πόσο μου αρέσει
που ακούς πολλά από τα τραγούδια που ακούω και εγώ ?
που σου αρέσουν πολλές από τις ταινίες
που αρέσουν και σε εμένα?
που σου αρέσει τόσο να χορεύεις,
και άλλο τόσο αρέσει και σε μένα?

σου χω πει πόσο θέλω να ακούω αυτά τα τραγούδια μαζί σου ?
να βλέπουμε μαζί τις ταινίες αυτές ?
να χορεύω μόνο μαζί σου ?
σου χω πει πόσο θα θελα να σε κρατήσω στην αγκαλιά μου,
να περπατήσω μαζί σου στην παραλία,
ή να ανέβω μαζί σου στην κορφή ενός βουνού ?
να σε χαζεύω την ώρα που κοιμάσαι
ή να σου λέω την πρώτη καλημέρα ?
να πηγαίνω μαζί σου σε συναυλίες
ή να βλέπουμε μαζί την πόλη από ψηλά το βράδυ ?
να σου μιλήσω γι αυτά που ονειρεύομαι,
γι αυτά που με πληγώνουν και αυτά που φοβάμαι!

δε σου χω πει σχεδόν τίποτα από αυτά!
δε σου χω πει γιατί φοβάμαι πως δεν μπορείς να τα αγνοήσεις !
πως αν δεν μπορούμε να είμαστε μαζί δεν θα μπορούμε να είμαστε ούτε φίλοι !
δεν σου χω πει σχεδόν τίποτα,
 
γιατί μου λες πως σε φέρνω σε δύσκολη θέση !
και δε θέλω να σε φέρω σε πιο δύσκολη θέση !
 

φοβάμαι πως αν στα πω όλα αυτά θα θυμώσεις ή
θα αγανακτήσεις μαζί μου !
αλλά φοβάμαι πως αν δεν στα πω θα είμαι ψεύτης !
πως αν σου πω ότι “εντάξει, θα είμαι μόνο φίλος”
δε θα κρατήσω το λόγο μου !

δε βοηθάς και εσύ !
γιατί δεν μπορείς να παίξεις στο παιχνίδι αυτό ?
 
θα είμαι διακριτικός στις κινήσεις μου, γι αυτό μη θυμώνεις !
δε με πειράζει που θα χάσω, γι αυτό μη λυπάσαι !
μερικά πράγματα αξίζουν και μόνο για τη στιγμή που γίνονται,
κι ας μην φέρνουν το αποτέλεσμα που επιθυμούμε !


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: