Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Που είναι ο Πάτος ?


Ασχολούμαι με αυτό που λέγεται Χρηματιστήριο αρκετό καιρό .
Έχω χάσει και έχω κερδίσει αρκετές φορές .
Αλλά αυτό που συμβαίνει αυτή την περίοδο δεν το έχω ζήσει και προσπαθώ να το αιτιολογήσω με ότι οικονομικές και χρηματιστηριακές γνώσεις έχω .

Θα σας πω την άποψη μου ....
Πέρα από δείκτες , Τ.Α., Elliott κλπ , χρησιμοποιούσα τον ΓΔ της Ελλάδας σαν δείκτη . Θέλω να πω οτι όταν έπεφτε η Ελλάδα περίμενα πτώση και στη Αμερική , όταν ανέβαινε η Ελλάδα περίμενα άνοδο και στην Αμερική, φυσικά μέσα σε λογικά χρονικά διαστήματα  .

Φυσικά θα μου πείτε οτι αυτό δεν ισχύει αφού τον τελευταίο καιρό ο ΓΔ γνωρίζει μόνο την πτώση , ενώ τα άλλα χρηματιστήρια είχαν γράψει καινούργια υψηλά .
Συμφωνώ  !!
Ακούστε όμως την άποψη μου και πολύ φοβάμαι οτι δεν είναι μακριά αυτό που θα συμβεί και στην Αμερική .

DOW     1650  Μονάδες .

Και φυσικά σκέφτεσαι , μα τι λέει ο τρελλός , γίνονται αυτά στα Χρηματιστήρια ??
Έλα όμως που έγινε στον Δείκτη μου , και εξηγούμαι ....
ΓΔ υψηλό

ΓΔ πρώτη πτώση  50%

ΓΔ δεύτερη πτώση 50 % από το 50 % που είχε κάνει

ΓΔ Τρίτη πτώση πάλι 50 % από το 50 % του 50 %

Το κρατάμε σε κάποια μεριά στο μυαλό μας και για Αμερική γιατί στα Χρηματιστήρια όλα μπορούν να συμβούν και αυτό μας έδειξε η Ελλάδα .

Θα σκεφτείς ίσως πολλά και πολλά έχω σκεφτεί και προσωπικά , όπως είναι η αναπροσαρμογή τιμής του δολλαρίου με έναν DOW στα 1650 και πίσω στο 1970 . Μπορούμε να πούμε χονδρικά οτι 1500 δολλάρια τότε αντιστοιχούν σε περίπου 6000 σημερινά , άρα αν ο DOW γράψει 5800 – 6000 μονάδες είναι σαν να γύρισε στα επίπεδα του 1970 .

Προσωπικά κρατώ το 1650 .


Θα σκεφτείς οτι δεν είναι δυνατον ένα χρηματιστήριο να πέσει κάτω από το 50 % του ΑΕΠ της χώρας . και εδώ ακριβώς έρχεται η Ελλάδα για να σου θυμίσει , οτι ΝΑΙ ,γίνεται.

Προσωπικά κρατώ το 1650 .


Η Αμερική πολύ σιώπηλα και αθορυβα έχασε την Παρασκευή ένα 2,5 % και είμαστε σε αναμονή ενός S&P 500 κάτω από τις 1100 μονάδες .


Η συνέχεια σύντομα ......  κοντά μας .

Ο κύκλος ΜΟΝΟ έτσι μου βγαίνει οτι κλείνει .



ή μάλλον έτσι

Ίδωμεν ........

Δεν υπάρχουν σχόλια: