Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Η ΘΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΕΧΝΑΣΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΣΑΝΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ





Κάποιοι για όλα αυτά περί δονήσεων του σώματος και περί του ότι πρέπει να είμαστε ολοκληρωτικά μέσα στην ερωτική πράξη , να γινόμαστε αυτή η δόνηση , θα τα δουν σαν ασωτία

Θα πουν αυτό είναι διαστροφή .
Εκείνος όμως που σου το λέει αυτό είναι η ψεύτικη προσωπικότητά σου .
 
Η ψεύτικη προσωπικότητα είναι μόνο εναντίον κάθε απόλαυσης .
Δεν πρέπει να χαίρεσαι .
Να θυσιάζεις τον εαυτό σου .
Να θυσιάζεσαι για τους άλλους .
Αυτό φαίνεται όμορφο γιατί έτσι μας μάθανε , έτσι έχουμε μεγαλώσει .
Αν προσπαθήσεις να απολαύσεις είσαι εγωιστής , είναι εγωιστικό .
Έτσι λοιπόν η απόλαυση γίνεται αμαρτία .

Να θυμάσαι όμως ότι αν δεν μπορέσεις να απολαύσεις τον εαυτό σου , δεν θα μπορέσεις να βοηθήσεις κανένα να απολαύσει .
Αν δεν είσαι πραγματικά ικανοποιημένος με τον εαυτό σου , δεν θα μπορέσεις να υπηρετήσεις τους άλλους , δεν μπορείς να τους βοηθήσεις να πετύχουν τη δική τους ικανοποίηση .
Αν δεν ξεχειλίζεις από την δική σου ευδαιμονία είσαι κίνδυνος για την κοινωνία .

ΕΝΑΣ  ΑΝΘΡΩΠΟΣ  ΠΟΥ  ΘΥΣΙΑΖΕΤΑΙ  ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ  ΣΑΔΙΣΤΗΣ .

Αν η μητέρα σου  λέει συνέχεια  «θυσιάστηκα για σένα» , τότε σε βασανίζει .
Αν ο σύζυγος λέει στη γυναίκα του «θυσιάζομαι» , θα γίνει σαδιστής , θα γίνει βασανιστής , βασανίζει .

Η  ΘΥΣΙΑ  ΕΙΝΑΙ  ΕΝΑ  ΤΕΧΝΑΣΜΑ  ΓΙΑ  ΝΑ  ΒΑΣΑΝΙΖΕΙΣ  ΤΟΝ  ΑΛΛΟΝ
   
Έτσι αυτοί που συνεχώς θυσιάζονται είναι πολύ επικίνδυνοι , δυνητικά επικίνδυνοι .

ΈΧΕ  ΤΟΥΣ  ΥΠΟΨΗ  ΣΟΥ   -  ΚΑΙ   ΜΗ   ΘΥΣΙΑΖΕΣΑΙ

Η ίδια η λέξη είναι άσχημη .
Απόλαυσε , γίνε πλήρης ικανοποίησης και μόνο τότε η ικανοποίηση σου θα ξεχειλίσει και θα φτάσει και στους άλλους .
Αλλά αυτό δεν θα είναι θυσία .
Κανένας δεν θα σου είναι υποχρεωμένος , κανένας δεν χρειάζεται να σε ευχαριστήσει

Μάλλον εσύ θα είσαι ευγνώμων  που πήραν από την ευδαιμονία σου .
Λέξεις όπως –θυσία – καθήκον – υπηρεσία – είναι άσχημες , είναι βίαιες .

Γίνε εγωιστής , μόνο τότε θα μπορέσεις να γίνεις πραγματικά αλτρουιστής , διαφορετικά όλη η θεωρία περί αλτρουισμού είναι ανοησίες .
Να είσαι ικανοποιημένος
Να είσαι ευτυχισμένος
Και τότε μόνο θα μπορέσεις να βοηθήσεις και τους άλλους να είναι ευτυχισμένοι .
Αν είσαι πικραμένος και δυστυχισμένος , θα είσαι βίαιος με τους άλλους και θα προκαλέσεις δυστυχία .

Να προσέχεις πολύ και κοίταξε κάποιες φυλές στην Ανατολή πόσο μοιάζουν με τα σπίτια μας στη Δύση .
Αυτοί προσπαθούν με κάθε τρόπο να βασανίσουν όποιους έρχονται κοντά τους .
Τα βασανιστήρια τους όμως εξαπατούν  πολύ .
Σε βασανίζουν «χάριν του εαυτού σου» .
Σε βασανίζουν «για το καλό σου» .
Και επειδή βασανίζονται και οι ίδιοι , δεν μπορείς να πεις
«μας λες κάτι που εσύ δεν εφαρμόζεις»

Το εφαρμόζουν ήδη .
Βασανίζουν τον εαυτό τους .
Τώρα μπορούν να βασανίσουν και εσένα .
Και όταν ένα βασανιστήριο είναι για το καλό σου , είναι το πιο επικίνδυνο βασανιστήριο, δεν μπορείς να του ξεφύγεις .

Η Τάντρα δεν διδάσκει σεξουαλικότητα .
Λέει απλώς ότι το σεξ μπορεί να είναι η πηγή της ευτυχίας .
Και όταν γνωρίσεις αυτή την ευδαιμονία , μπορείς να προχωρήσεις περισσότερο γιατί τώρα πατάς πάνω στη πραγματικότητα .
Και όταν γνωρίσεις την έκσταση του σεξ , μπορείς να καταλάβεις αυτά για τα οποία μιλάνε οι μυστικιστές – ένα μεγαλύτερο οργασμό , έναν κοσμικό οργασμό .

Η ψεύτικη κοινωνία να θυμάσαι είναι και νευρωτική .

Κάποιος είναι ευτυχισμένος και αισθάνεται ότι κάτι δεν πάει καλά .
Όταν κάποιος είναι λυπημένος , όλα είναι εντάξει .
Όταν είσαι λυπημένος όλοι είναι ευχαριστημένοι , επειδή μπορούν να συμπάσχουν με σένα . Όταν είσαι ευτυχισμένος όλοι τα χάνουν – τι να σε κάνουν ???? –
Όταν κάποιος συμπάσχει μαζί σου κοίτα το πρόσωπο του .
Είναι ευτυχισμένος που συμπάσχει .
Αν εσύ είσαι ευτυχισμένος , τότε δεν υπάρχει καμιά πιθανότητα , η ευτυχία σου θα προκαλέσει λύπη στους άλλους , η δυστυχία σου προκαλεί ευτυχία .
Αυτή είναι η νεύρωση .
Στη βάση της φαίνεται παράλογη .

Η Τάντρα λέει ότι η ευτυχία σου δεν είναι αμαρτία .
Η ευτυχία σου δεν είναι ούτε καλή ούτε κακή  .
Μόνο ο ευτυχισμένος άνθρωπος μπορεί να γίνει έδαφος για την ευτυχία των άλλων .

Το άλλο η Τάντρα δεν είναι ούτε ηθική ούτε ανήθικη .
Η Τάντρα είναι επιστήμη .
Η επιστήμη δεν αρχίζει με το «αν» , γιατί προσπαθεί πρώτα να μάθει τι είναι πραγματικό , ποια είναι η πραγματικότητα .
Και όταν γίνει γνωστό το πραγματικό τότε μπορεί να μεταμορφωθεί .
Όταν μάθεις τι είναι ηλεκτρισμός μπορείς να τον μεταμορφώσεις , μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις .
Μόνο η μαγεία έχει το «αν»
Π.χ.  Αν είσαστε όλοι ενάρετοι , θα βρέξει .
Αν βρέξει όλοι ήταν ενάρετοι .
Αν δεν βρέξει , κάποιος ανάμεσά σας δεν ήταν ενάρετος .
Αυτό το αν , είναι μαγεία και πλάνη .
Η ηθική είναι σαν την μαγεία .
Μιλά συνεχώς για τον τέλειο άνθρωπο , χωρίς να γνωρίζει τι είναι ο άνθρωπος , ο πραγματικός άνθρωπος .
Ο τέλειος άνθρωπος παραμένει πάντα ένα όνειρο .
Χρησιμοποιείται μόνο και μόνο για να καταδικάζει τον πραγματικό άνθρωπο .
Ο άνθρωπος ποτέ δεν φτάνει το ιδανικό αυτό .
Η Τάντρα λέει γνώρισε πρώτα τι είναι ο άνθρωπος , ποια είναι η πραγματικότητα .
Μην σκέφτεσαι το τι θα έπρεπε , σκέψου το τι υπάρχει .
Και όταν γνωρίσεις το τι υπάρχει τότε μπορείς να το αλλάξεις .


Τώρα κατέχεις ένα μεγάλο μυστικό .

Πρώτα μπες μέσα στο σεξ , μάθε το , γνώρισέ το , μάθε να αισθάνεσαι και φτάσε στη κορύφωση , ανακάλυψε την ουσιαστική ομορφιά  που είναι κρυμμένη εκεί .
Και όταν μάθεις αυτό το μυστικό μπορείς να το ξεπεράσεις , γιατί πράγματι στο βαθύ σεξουαλικό οργασμό , δεν είναι το σεξ που σου δίνει ευδαιμονία , είναι κάτι άλλο .

Αυτό το κάτι άλλο , είναι τρία στοιχεία .
Θα σου τα περιγράψω , αλλά μη νομίσεις ότι μπορείς να τα καταλάβεις .
Πρέπει να γίνουν μέρος της εμπειρίας σου .
Ως έννοιες είναι άχρηστα .

Πρώτο   -  παρόν

Υπερβαίνεις τελείως τον χρόνο .
 Δεν υπάρχει χρόνος .
Ξεχνάς τελείως τον χρόνο , ο χρόνος σταματάει για σένα .
Όχι ότι ο χρόνος σταματάει , σταματάει για σένα , δεν είσαι μέσα στο χρόνο . Δεν υπάρχει παρελθόν δεν υπάρχει μέλλον . Όλη η ύπαρξη συγκεντρώνεται σ’ αυτή εδώ την στιγμή , εδώ και τώρα . Αυτή η στιγμή γίνεται η μόνη πραγματική στιγμή . Αν μπορέσεις να κάνεις αυτή τη στιγμή τη μόνη πραγματική στιγμή χωρίς σεξ , τότε το σεξ δεν χρειάζεται . Γίνεται με τον διαλογισμό

Δεύτερο   -  στο σεξ για πρώτη φορά χάνεις το εγώ σου .

Έτσι όλοι εκείνοι που είναι πολύ εγωιστές , είναι εναντίον του σεξ , γιατί στο σεξ πρέπει να χάσουν το εγώ τους .
Δεν υπάρχεις και δεν υπάρχει και ο άλλος .
Εσύ και η αγαπημένη σου χάνεστε και οι δύο μέσα σε κάτι άλλο .
Μια νέα πραγματικότητα προβάλλει , μια νέα μονάδα γεννιέται μέσα στην οποία αυτοί που πριν ήταν δύο , χάνονται , τώρα είναι ένα .
 Το εγώ φοβάται .
Δεν είσαι πια εκεί για να ελέγχεις .
Αν χωρίς το σεξ , μπορείς να φτάσεις σε μια στιγμή όπου δεν υπάρχεις , τότε δεν το χρειάζεσαι .

Τρίτο   -  είσαι φυσικός .

Για πρώτη φορά με το σεξ είσαι φυσικός .
Το ψεύτικο χάνεται .
Χάνεται το προσωπείο , χάνεται η κοινωνία , η κουλτούρα , ο πολιτισμός χάνεται .
Είσαι μέρος της φύσης   ,   όπως είναι τα δένδρα , όπως είναι τα ζώα , όπως είναι          τ’ αστέρια .
Είσαι μέρος της φύσης .
 Είσαι μέσα σε κάτι μεγαλύτερο , είσαι μέσα στο σύμπαν .
Επιπλέεις σ’ αυτό .
Δεν μπορείς καν να κολυμπήσεις σ’ αυτό , γιατί δεν υπάρχεις , απλώς επιπλέεις , παρασύρεσαι από το ρεύμα .

Αυτά τα τρία στοιχεία σου δίνουν την έκσταση .
Το σεξ είναι απλώς μια κατάσταση στην οποία σου συμβαίνουν αυτά με φυσικό τρόπο .
 Όταν γνωρίσεις και αισθανθείς αυτά τα στοιχεία , θα μπορέσεις να τα δημιουργείς ανεξάρτητα από το σεξ .
Όλοι οι διαλογισμοί είναι ουσιαστικά η εμπειρία του σεξ χωρίς σεξ .
Αλλά θα πρέπει να περάσεις μέσα από αυτό .
Θα πρέπει να γίνει μέρος της δικής σου εμπειρίας , όχι έννοιες, όχι ιδέες , όχι σκέψεις

Η Τάντρα θέλει να υπερβείς το σεξ , αλλά μέσα από την εμπειρία , όχι μέσα από ιδεολογίες .
Μόνο μέσα από την γνώση έρχεται η υπέρβαση .
Η άγνοια βοηθά μόνο την υποκρισία .

Δεν υπάρχουν σχόλια: