Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Αν και μπορεί να υπάρχουν πολλά ποτάμια ,


                                   Γίνονται ένα στη θάλασσα

Ο Βασιλιάς γνώριζε τον Πάρι .
Ήταν σπουδαίος άνθρωπος , αλλά τώρα συμπεριφέρθηκε σαν αδαής .
πούστικα στα απλά ελληνικά . έτσι ένιωθε ο βασιλιάς .
Άρχισε να απομακρύνεται , συνεχίζει να τρελαίνεται με την κοπέλα του ,
ξαναχορεύει , γελάει  , αλλά δεν είναι παρόν ,
δεν είναι μαζί με τον Βασιλιά  , είναι μόνος του

Και τότε κοιτάζει τον βασιλιά και του λέει
-          μπορείς να μου πάρεις όλη την γνώση που έχω , δεν έχει καμία σημασία , επειδή δεν μπορείς να με μειώσεις
-          μπορείς να μου αναλύσεις τις θεωρίες σου περί του σωστού βασιλιά και περί του λάθους , αλλά δεν μπορείς να με μειώσεις
Ήταν σεβαστός άνθρωπος ο Πάρις αλλά τώρα ξαφνικά κάποιοι σωστοί από την αυλή του βασιλιά τον κοιτούσαν περίεργα

Τον κοιτάζει και του λέει

                            -μπορεί να μου δώσεις όλες τις δυνατές τιμές , μα δεν θα μου      
                            προσθέσεις τίποτα
-          και μπορείς να μου πάρεις όλες τις τιμές , ανά πάσα στιγμή ,
-          και μπορείς να με προσβάλλεις
-          και μπορείς να κάνεις οτιδήποτε για να καταστρέψεις  αξίες όπως η φιλία
μα δεν θα συμβεί τίποτα , όλα παραμένουν μέσα μου ίδια .

Γι αυτό δεν πρόκειται να σκοτιστώ , με το αν οι άνθρωποι γύρω μου πιστεύουν πως το σύννεφο ή το ποτάμι τους είναι άσπρο ή μαύρο

Ο Πάρις δεν είναι πια ούτε ρυάκι , ούτε ποτάμι , ούτε φλιτζάνι για να μπορούν να τον ταράξουν .
Όσα σύννεφα να σηκώσεις από τη θάλασσα και όσα ποτάμια να της ρίξεις μέσα , ούτε αυξάνεται ούτε μειώνεται .

Την στιγμή που δεν σε ενοχλεί τίποτα , έχεις φτάσει σπίτι

                             

1 σχόλιο:

paris61 είπε...

Συζητούν δυό γύφτοι :

- ρε συ , βρωμάς πολύ !!!

- ε! ε! , είμαι και 2 χρόνια μεγαλύτερος !