Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

Γιατί είσαι έτσι ?

Ε,ρωτάς ?



Αγαπημένη λέξη , 
λίγα από αυτά που δηλώνει ,
Ζωή 
θάνατο
καταστροφή 
εμμονή 
Παράδεισο
κόλαση 
χαρά
είναι λίγες από τις λέξεις που μπορείς να σκεφτείς ,
οτι δηλώνει και για σένα !

Τρομερό συναίσθημα , Χαοτικό 

Όμως  , 
ήρθε η μέρα που δεν περίμενα ποτέ να έρθει !
ήρθε η μέρα που άρχισα να χαμογελάω από μέσα μου,
ήρθε η μέρα που όλα μου φαίνοταν όμορφα ,
πιό εύκολα ,
πιό αισιόδοξα,
ήρθε η μέρα που ένιωσα έντονες χημικές εκρήξεις ,
μέσα στη καρδιά μου 

ΝΑΙ , είναι καταπληκτικό συναίσθημα , το συναίσθημα του έρωτα

Είναι όμως ένα παιχνίδι που χρειάζεται δύο ανθρώπους ,
Δύο ψυχές 
Δύο κορμιά
ΔΥΟ
2 ,

Βρέθηκα λοιπόν στη πολύ δυσάρεστη θέση ,
να τρέχω μόνος μου ,
να γελάω μόνος μου ,
να κάνω όνειρα μόνος μου ,

Όμως ,
πάντα μέσα μου είχα τη μορφή σου και τη φωνή σου , 
ένιωθα , οτι σε ένιωθα στο Είναι σου και
όλα αυτά άργησα να καταλάβω οτι ήταν μια ουτοπία,
μια ιδέα πλασμένη από το μυαλό μου ,
ένα φανταστικό πρόσωπο ,
στο σώμα μιας πανέμορφης κοπέλας 

Και Τότε , όλα άρχισαν να αντιστρέφονται  ,
όλα άρχισαν να γυρίζουν εχθρικά προς το μέρος μου ,
σαν το πιό γλυκό όνειρο ενός μωρού παιδιού,
που γίνεται εφιάλτης ,

Δυστυχώς , τα έχει αυτά ο Ερωτας ,
Δυστυχώς για έμένα και 
σε όσους έχουν βρεθεί σ' αυτή τη μεριά του ,

Είναι , μια μεριά ,
που μισώ ,
την απεχθάνομαι και 
όμως με κυνηγάει παντού ,
ΚΥΡΙΩΣ όμως στα όνειρα μου ,
με ΣΤΟΙΧΕΙΩΝΕΙ ,
με κομματιάζει,
με σκοτώνει  ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ,


και όσο φεύγω , ΤΟΣΟ παθιάζομαι ,
και όσο μένω  , ΤΟΣΟ τρελαίνομαι ,
Μπροστά Φωτιά και
Πίσω Πάγος ,

Δεν το βάζω όμως κάτω ,
φαίνεται αυτό είναι το πεπρωμένο μου ,
Να μην το βάζω ποτέ κάτω ,
θα ξαναπιάσω τις χορδές μου ,
θα ξαναβγάλω κραυγές απόγνωσης , 
θα φτιαχτώ με το ποτό ,
και θα ξαναβγάλω τα συναισθήματα μου ,
μέσα από τη μουσική ,
που τόσο με αντιπροσωπεύει ,
Τόσο , όσο αντιπροσώπευε και Εκείνη ,
Μια Φορά ,
Μια Στιγμή ,
Κάποτε , όταν ζούσα στο ψέμα ,
που ΙΣΩΣ να νιώθει και Εκείνη το ίδιο ,

ΌΣΑ , δάκρυα και αν κυλήσουν , 
δεν θα μαλακώσει το συναισθημα αυτό ,
σαν Αγγελος χωρις φτερά ,
σαν Βασιλιάς χωρίς στέμμα ,
σαν Ιππότης χωρις άλογο , 
σαν Ηρωας χωρίς όνομα ,
σαν Εμένα χωρίς Ανταπόκριση ,
ΧΩΡΙΣ    ΕΣΕΝΑ




7 σχόλια:

paris61 είπε...

I smile because that's the easiest way to hide the pain !

Ανώνυμος είπε...

ότι πιείς σήμερα ,
θα χρησιμοποιηθεί εναντίον σου !!!

Ανώνυμος είπε...

έρωτας είναι ,
πριν σε πάρει ο ύπνος ,
να προλαβαίνει να σε παίρνει Αυτός !!

Ανώνυμος είπε...

ρε συ , μ' αγαπάς ή
τζάπα σε πιάνω από το λαιμό και
σε πνίγω !

Ανώνυμος είπε...

εγώ πάλι έχω μπερδέψει τα αισ-θύματα μου

Ανώνυμος είπε...

αυτόν που μπορείς δίπλα του να είσαι ο εαυτός σου
κράτα τον γερά

paris61 είπε...

Για ΣΕΝΑ Αγάπη μου !!!
Τα μάτια σου τα κοίταξα σαν τ' ουρανού τ' αστέρια
σε κοίταξα με κοίταξες κ δώσαμε τα χέρια
Τ' αστέρια όμως πέσανε από τον ουρανό
και βρέθηκα μονάχος μου τον κώλο σου να κοιτώ
Την ώρα που τον κοίταζα , είπα κ ένα αστείο
και μου πες το κεφάλι μου κοιτάει σε λάθος σημείο
Εκεί λοιπόν κορδώθηκα σηκώνω το κεφάλι
και σε ρωτώ , το βλέπεις το φεγγάρι ?
ΕΣΥ όμως είχες φύγει !!!!
ΤΕΛΟΣ !

καλά απίστευτο , αν δεν σου αρέσει κ' αυτό , ε!ε!ε! τι άλλο να σου πω ???