Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γυναίκα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γυναίκα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

2012 .... 13

                                



Μην στέκεσαι στο Παρελθόν , Οϋτε αυτό σου στάθηκε .....


                               2 0 1 3



               Χ Ρ Ο Ν Ι Α         Π Ο Λ Λ Α 






                  Κ Α Λ Η        Χ Ρ Ο Ν Ι Α


                                      Ώσπου η Τύχη μου δώσει πίσω ,

                                      ότι μου έκλεψε ,

                          θα είμαι εδώ και θα προσπαθώ .....  !!!



Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Για εσένα ...

Είναι αυτά τα ψεύτικα χαμόγελα 

που κάνουν μερικούς να τα πιστεύουν ....

Από την άλλη όταν ψάχνεις το βλέμμα του άλλου 

τι σημαίνει για εσένα ???

Το να κρατάς μέσα σου 

όλα αυτά που νιώθεις είναι δικαίωμα σου .... αλλά ,

Να θυμάσαι ,

                              Αν ποτέ ονειρευτείς κάποιον στον ύπνο σου ,

                                              στην πραγματική Ζωή ,

                            ΕΙΣΑΙ το ΟΝΕΙΡΟ του !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Για εμένα ....

Κάποια πράγματα δεν παλεύω να τα εξηγήσω ,

ούτε προσπαθώ να καταλάβω τα γιατί 

μου φτάνει απλά να τα ζήσω 






Έχω μάθει να διεκδικώ ανθρώπους που με ενδιαφέρουν

με υπομονή και επιμονή 

χωρίς να απαιτώ 

αλλά παλεύοντας να τα κερδίσω .

Αυτό νομίζω οτι δεν μπορείς 

ούτε να μου το απαγορεύσεις 

ούτε να μου το στερήσεις .


Δεν χρειαζότανε να έρχεσαι μόνο στα όνειρα μου ,

ΕΣΥ , ήσουν καλοδεχούμενη και στον πραγματικό μου κόσμο


Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Εδώ σίγουρα θα γοητευτείς !!!

Υπάρχει και η τρίτη αγάπη


Όταν το αντικείμενο και το υποκείμενο εξαφανίζονται .

Στην πρώτη , 
το σημαντικό είναι το αντικείμενο , 
στη δεύτερη το υποκείμενο και 
στη τρίτη η υπέρβαση .
Δεν είσαι κανένα από τα δύο , ούτε τα διαχωρίζεις .

Παραδώσου και τότε θα το νιώσεις !
Είσαι απλά αγάπη .
Μέχρι τη δεύτερη είσαι εραστής .
Όταν είσαι εραστής , 
κάτι θα κρέμεται γύρω σου ,
 κάτι θα σε καθορίζει , σαν σύνορο.


Με την τρίτη υπάρχει μόνο αγάπη .
Εσύ δεν είσαι πια .                          
Αυτό εννοούν όταν λένε « ο Θεός είναι αγάπη «
Αν παρανοήσεις την πρώτη δεν θα καταλάβεις ποτέ αυτό το μήνυμα .
Δεν είναι μια πράξη , 
δεν είναι πως εσύ αγαπάς , 
είσαι απλά η ποιότητά σου η ίδια που είναι αγάπη .
Το εγώ – αυτό
Το εγώ – εσύ ,    με περισσότερο σεβασμό
Γίνεται ένα βήμα στη μη δυαδικότητα .

Είσαι ξέχωρος και ο αγαπημένος είναι ξέχωρος , 
αυτοί οι διαχωρισμοί φέρνουν μιζέρια , 
αν δεν γίνεις τελείως ένα με τον αγαπημένο σου , 
μ’ αυτόν που αγαπάς .

Για να μάθεις περισσότερα για την αγάπη κινήσου από την πρώτη στη δεύτερη 
και να θυμάσαι ότι στόχος είναι η τρίτη .
Να μην ανησυχείς πως θα χάσεις τον εαυτό σου .

                                            ΧΑΣΕ      ΤΟΝ        ΕΑΥΤΟ        ΣΟΥ   ,   
             ΓΙΑΤΙ       ΑΥΤΟΣ        ΕΙΝΑΙ      Ο      ΜΟΝΟΣ      ΤΡΟΠΟΣ    
                                             ΓΙΑ      ΝΑ     ΤΟΝ      ΒΡΕΙΣ .



Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

Πλησίασε με και θα δεις πόσο θα (απο)γοητευτείς !

Υπάρχουν τρία είδη αγάπης

αγάπη δύο ,

Η αγάπη δύο

είναι το να μην είναι τόσο σημαντικό το αντικείμενο , 
αλλά η δίκή σου υποκειμενικότητα .
Εσύ αγαπάς .
Δίνεις την αγάπη σε κάποιον άλλο .
Μα η αγάπη είναι η ποιότητά σου .
Δεν είναι προσανατολισμένη σε κάποιο αντικείμενο , 
αλλά εσύ το υποκείμενο , 
ξεχειλίζεις από την ποιότητα της αγάπης .
Είσαι αγαπησιάρης ή αγαπησιάρα .
Ακόμη και μόνος που είσαι , είσαι αγάπη .

Στο δεύτερο είδος αγάπης , 
επειδή η αγάπη ξέρει από μόνη της
 – κρατάς τον άλλο ελεύθερο .
Αγαπάς  και το δώρο που κάνεις είναι το δώρο της ελευθερίας .
Δεν είσαι εχθρός , αλλά φίλος .
Αυτό το δεύτερο είδος αγάπης δεν είναι εναντίον της ελευθερίας .
Εκτιμά την ομορφιά της γυναίκας , 
είσαι χαρούμενος γιατί διάλεξες γυναίκα που εκτιμούν και οι άλλοι , 
πράγμα που το φανερώνει η επιθυμία τους 
και ο τρόπος που κοιτάζουν την γυναίκα σου .
Κάθε φορά που κάποιος θα κοιτάζει την γυναίκα σου 
θα μπορείς να την ξαναερωτευτείς μέσα από αυτά τα μάτια .
Αυτή η αγάπη θα είναι περισσότερο φιλία παρά πόθος .
Και θα πλουτίσει την ψυχή σου περισσότερο .

Η διαφορά στη ένα και δύο αγάπη είναι ότι στο πρώτο είδος αγάπης
( στην προσανατολισμένη σε κάποιο αντικείμενο ) 
 είναι ότι θα υπάρξουν πολλοί εραστές που θα περιτριγυρίζουν το αντικείμενο 
και θα υπάρξει φόβος .
Στο δεύτερο είδος αγάπης , δεν θα υπάρξει φόβος και θα είσαι ελεύθερος 
να δώσεις την αγάπη σου όχι μόνο στην αγαπημένη σου αλλά και σε άλλους .

Στην πρώτη αγάπη το αντικείμενο ένα και οι εραστές πολλοί .
Στην δεύτερη αγάπη το υποκείμενο ένα και οι κατευθύνσεις που θα κυλάς πολλές .

Αν αγαπάς δύο , διπλασιάζεται η αγάπη
Αν αγαπάς πολλούς ή αν μπορείς να αγαπάς όλη την ανθρωπότητα , 
ή αν μπορείς να αγαπάς ακόμα και όλο το ζωικό βασίλειο ακόμα και το φυτικό , 
τότε η αγάπη σου μεγαλώνει  συνεχώς .
Και όσο μεγαλώνει , μεγαλώνεις και εσύ , αναπτύσσεσαι και εσύ .

Τα ναρκωτικά σου δίνουν μια ψεύτικη ιδέα διεύρυνσης.
Η αγάπη , σου δίνει την αληθινή ιδέα διεύρυνσης .
Και με σεβασμό προς τη ζωή βγαίνει το συμπέρασμα
-          πως όλα όσα ζουν πρέπει ν’ αγαπηθούν –
-          αγάπα ότι ζει –
-          να έχεις σεβασμό , ακόμη και για τα πράγματα –
-          μην αγαπάς ότι ζει , μα να αγαπάς ότι υπάρχει –

όταν κάποιος φτάσει στο σημείο αυτό , να αγαπάει όλη την ύπαρξη , 
τότε γίνεται προσευχή , γίνεται διαλογισμός .



 Η αγάπη ένα είναι καλή , 
με την έννοια του ότι είναι προτιμότερη αν έχεις ζήσει μια ζωή χωρίς αγάπη .
Είναι καλύτερη από το να μην υπάρχει καθόλου αγάπη .

Μα η δεύτερη είναι ακόμα καλύτερη από την πρώτη, 
γιατί θα έχεις λιγότερες ανησυχίες , 
λιγότερες αγωνίες , 
λιγότερη αναταραχή , 
σύγκρουση επιθετικότητα , βία

Το δεύτερο είδος αγάπης είναι περισσότερο αγάπη από την πρώτη , 
θα είναι περισσότερο αγνή .
Στην πρώτη υπάρχει πολύ πόθος και καταστρέφει όλο το παιχνίδι .
Μα ακόμα και η δεύτερη δεν είναι η τελευταία .

Δώσε μου μιά ευκαιρία να σε (απο)γοητεύσω !!

Υπάρχουν τρία είδη αγάπης

Αγάπη ένα ,

Η πρώτη αγάπη 

είναι προσανατολισμένη σε κάποιο αντικείμενο , 
αντικείμενο της αγάπης .
Βλέπεις μια όμορφη κοπέλα , 
πολύ χαριτωμένη, με καλές αναλογίες και ριγείς . 
Νομίζεις πως ερωτεύεσαι .
Ερωτεύεσαι επειδή η γυναίκα είναι κάτι από το αντικείμενο που έχει κεντρίσει την αγάπη σε σένα .
Δεν είσαι κύριος της κατάστασης ,
 η αγάπη έρχεται από έξω .

Νομίζεις ότι είσαι αξιαγάπητος , 
ενώ μπορεί να μην έχεις καθόλου ποιότητα αγάπης ,
 αλλά επειδή η γυναίκα είναι όμορφη , νομίζεις ότι η αγάπη αναβλύζει σε σένα .
Αυτό ονομάζουν οι περισσότεροι αγάπη ή έρωτα .
Είναι πόθος . 
Θέλεις να εκμεταλλευτείς αυτό το όμορφο αντικείμενο, 
θέλεις να το κάνεις δικό σου .
Μα να θυμάσαι ότι είναι όμορφο το θέλουν πολλοί 
και θα υπάρξουν άνθρωποι που θα την ερωτευτούν 
και θα υπάρξει μεγάλη ζήλια και ανταγωνισμός , 
σ΄ αυτόν τον υποτιθέμενο έρωτά σας .

Η ζήλια και ο ανταγωνισμός είναι που πολλοί άνθρωποι έχουν άσχημες γυναίκες .
Ήταν κάποτε μία  Μουσουλμάνα με καλυμμένο πρόσωπο και ρώτησε τον άνδρα της
-σε ποιόν μπορώ να δείξω το πρόσωπό μου και σε ποιόν δεν μπορώ ???-
εκείνος της απάντησε 
– μπορείς να το δείχνεις σε όποιον θέλεις , εκτός από εμένα –
 
όταν η γυναίκα είναι όμορφη , 
είναι σαν ένα όμορφο πουλί που πετά ελεύθερο στον ουρανό .
Το ίδιο πουλί αν το δεις στο κλουβί χάνει την ομορφιά του .
Το πουλί ελεύθερο είναι ζωντανό και ο ουρανός είναι δικός του .
Στο κλουβί ο ουρανός έχει φύγει και τα φτερά είναι πλέον βάρος τώρα , 
θυμίζουν το παρελθόν και προκαλούν μιζέρια .
αυτό κάνεις και στη γυναίκα σου , όταν την βάζεις στο κλουβί .
καταστρέφεις την ομορφιά και ύστερα ψάχνεις για ένα άλλο πουλί ,
 μια άλλη γυναίκα και δεν κοιτάς ποτέ να δεις τι έχει γίνει .
δεν βλέπεις ποτέ τον μηχανισμό που κατέστρεψε την ομορφιά της γυναίκας σου .

αυτή είναι η πρώτη αγάπη , η αγάπη ένα .
Και αν δεν έχεις επίγνωση του τι συμβαίνει , 
θα παραμείνεις στην αγάπη ένα , 
 γιατί ο άνθρωπος βολεύεται εύκολα 
και με το πουλί στο κλουβί 
και με τα ελεύθερα που πετούν στον ουρανό  .
Που να φανταστείς , οτι η πόρτα ήταν πάντα ανοιχτή !!!!!

Τρίτη 21 Αυγούστου 2012

H Διάγνωση δεν θα γίνει ποτέ !

Ένα γιατρός ήρθε στο σπίτι για να δει μια πολύ άρρωστη γυναίκα
Μπήκε στο δωμάτιο και μετά από 5 λεπτά βγήκε 
και ζήτησε από το σύζυγο ένα τιρμπουσόν .

Ο σύζυγος ανησύχησε , τι το θέλει τώρα αυτό σκέφτηκε .
Ύστερα από λίγο ξαναβγαίνει ο γιατρός και ζητά ένα κατσαβίδι ,
- γιατρός είναι ..... , σκέφτεται ο σύζυγος ξέρει τι κάνει .
Μετά από λίγο βγαίνει και ζητάει ένα σφυρί και μιά πένσα

Αυτό παραπήγε σκέφτηκε ο σύζυγος και ρωτά τον γιατρό 
-Τι συμβαίνει γιατρέ με την γυναίκα μου ?
Ο γιατρός είπε :
- Δεν ξέρω ακόμα γιατί δεν κατάφερα να ανοίξω την τσάντα μου .

Αυτή είσαι ΕΣΥ !!
Παλεύεις με την τσάντα σου και μάλιστα δεν θέλεις να την ανοίξεις .
Όλα τα εργαλεία που κουβαλάς είναι ψεύτικα 

Δεν θέλεις να ανοίξεις την τσάντα γιατί όταν ανοίξει 
θα γίνει η Διάγνωση

Έτσι λοιπόν όλοι ασχολούνται με την κλειστή τσάντα τους τόσο όσο 
να παραμένει κλειστή 
Έχεις την δουλειά σου , τις ασχολίες σου , μπορεί να είσαι οτιδήποτε 
και όλα αυτά είναι τρόποι για να μένεις απασχολημένη εξωτερικά .

Κανένας σας δεν είναι έτοιμος να κοιτάξει προς τα μέσα 
Κανένας δεν μπορεί να μείνει μόνος με τον εαυτό του για πολύ 



Και αν δεν αντέχεις ΕΣΥ τον εαυτό σου μόνο του , για πάνω από 1 ώρα 
Ποιος είναι Αυτός που θα σε αντέξει περισσότερο και Γιατί ?

Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΓΥΝΑΙΚΑΣ μέσα σε ταξί !!

Παίρνεις ταξί να πας σπίτι μετά τις 12 το βράδυ

και ο ταξιτζής σου την πέφτει 

νομίζοντας οτι είναι σαν αυτούς στα μπιτσόμπαρα 

πετώντας  υπονοούμενα 

Τι κάνεις ????

- Χαμογελάς , του δείχνεις την οικοδομή 
από την οποία περνάτε εκείνη την στιγμή 
και του λες :
- αχ! κοίτα ! Να από εδώ αυτοκτόνησα πριν δύο χρόνια 


Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

Πόσο παγωτό μπορείς να

                                              Γλείψεις 



Στις ταινίες αυτή γλείφει  το παγωτό 
αυτό λιώνει και τρέχει στα χέρια της 
και όλοι οι άλλοι που την βλέπουν  κ@υλώνουν

Στην πραγματική ΖΩΗ  όμως
ΜΟΝΟ  μύγες μπορείς να μαζέψεις γύρω σου

Ένα λαό από μύγες 
που ότι ψέμα και βλακία ακούσει 
το φωνάζει για αλήθεια  και το επικροτεί 

Ένα λαό από μύγες ντυμένους και βαμμένες 
που παινεύονται για σένα 
ήρωα και βασίλισσα της ώρας

Και όλοι αυτοί δεν έχουν τίποτα άλλο , 
εκτός από εκδίκηση 
και θα σε κεντρίζουν καθημερινά με δηλητήριο 
μέχρι να σε σκοτώσουν 

Νομίζεις οτι θα νικήσεις 
αλλά εγώ σου λέω φύγε μακρυά
γιατί είναι πολλές αυτές οι μύγες 
και εσύ δεν γεννήθηκες 
για να σκοτώνεις μύγες

Η αλήθεια είναι βαθύ πηγάδι και 
κατεβαίνει αργά αργά 
πρέπει λοιπόν να περιμένω πολύ για να καταλάβεις 
τι ήταν αυτό που έριξα στη πηγή σου 

Φωτιά εσωτερική το λένε 
το αντίθετο από αυτήν την φωτιά 
την εξωτερική που έχεις γνωρίσει μέχρι σήμερα
και ενώ σαν το νερό κυλούσες προς τα κάτω
αυτή η φωτιά θα σε φέρει στους 100 βαθμούς 
και τότε μόνο σαν το νερό θα μπορέσεις 
να εξατμιστείς και να κυλήσεις προς τα επάνω

Τότε μόνο θα με καταλάβεις 
και 
Τότε μάλλον δεν θα χρειάζεται να μιλάμε 
γιατί θα έχουμε γίνει ΕΝΑ


Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

Ξέρεις πόσο πονάει ??

                        Να νιώθεις έντονα οτι τον θέλεις ,

                       Να ξέρεις πολύ καλά οτι  σε θέλει  και 

                              Να μην μπορείς να τον έχεις !!



Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

Σκέφτεσαι ,

οτι ίσως σε αγάπησα και σε ερωτεύτηκα , για τα μάτια σου !

Έχω να σου πω , 

οτι το έχω πάθει και με πλάτη !


Σάββατο 4 Αυγούστου 2012

Από Μηδέν έως ερωτευμένη , πόσο με σκέφτεσαι ?

                            69 , απλά γιατί υπάρχεις !



Πρέπει να μισείς το sex ,
Πρέπει να παίζεις με τις λέξεις ,
Πρέπει να κουβαλάς αναστολές κι Ταμπού

Προσπάθησε να καταλάβεις ,
Όταν είσαι ερωτευμένη με έναν άνδρα ,
θέλεις να του κρατάς το χέρι ,
θέλεις να τον αγκαλιάζεις ,
θέλεις να μοιράζεσαι μαζί του τα Πάντα ,
δεν έχεις μυστικά και 
είσαι έτοιμη να πας μαζί του και στη Κόλαση !

Γρήγορα θα βρεις κάτι άλλο για υποκατάστατο ,
αλλά τα υποκατάστατα δεν βοηθούν ,
απλά δημιουργούν διαστροφές και εμμονές !
Μέσα σε τόσο άγχος και μέσα σε τόσους μαλάκες ,
υπάρχουν κάποιοι που σε βοηθούν και
δεν σε αφήνουν να μισήσεις τον κόσμο , όπως θα ήθελες !

Αν είσαι ερωτευμένη ,
Να το λες και να το δείχνεις , πιό συχνά ,
Το περιμένει !

Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

Γιατί είσαι έτσι ?

Ε,ρωτάς ?



Αγαπημένη λέξη , 
λίγα από αυτά που δηλώνει ,
Ζωή 
θάνατο
καταστροφή 
εμμονή 
Παράδεισο
κόλαση 
χαρά
είναι λίγες από τις λέξεις που μπορείς να σκεφτείς ,
οτι δηλώνει και για σένα !

Τρομερό συναίσθημα , Χαοτικό 

Όμως  , 
ήρθε η μέρα που δεν περίμενα ποτέ να έρθει !
ήρθε η μέρα που άρχισα να χαμογελάω από μέσα μου,
ήρθε η μέρα που όλα μου φαίνοταν όμορφα ,
πιό εύκολα ,
πιό αισιόδοξα,
ήρθε η μέρα που ένιωσα έντονες χημικές εκρήξεις ,
μέσα στη καρδιά μου 

ΝΑΙ , είναι καταπληκτικό συναίσθημα , το συναίσθημα του έρωτα

Είναι όμως ένα παιχνίδι που χρειάζεται δύο ανθρώπους ,
Δύο ψυχές 
Δύο κορμιά
ΔΥΟ
2 ,

Βρέθηκα λοιπόν στη πολύ δυσάρεστη θέση ,
να τρέχω μόνος μου ,
να γελάω μόνος μου ,
να κάνω όνειρα μόνος μου ,

Όμως ,
πάντα μέσα μου είχα τη μορφή σου και τη φωνή σου , 
ένιωθα , οτι σε ένιωθα στο Είναι σου και
όλα αυτά άργησα να καταλάβω οτι ήταν μια ουτοπία,
μια ιδέα πλασμένη από το μυαλό μου ,
ένα φανταστικό πρόσωπο ,
στο σώμα μιας πανέμορφης κοπέλας 

Και Τότε , όλα άρχισαν να αντιστρέφονται  ,
όλα άρχισαν να γυρίζουν εχθρικά προς το μέρος μου ,
σαν το πιό γλυκό όνειρο ενός μωρού παιδιού,
που γίνεται εφιάλτης ,

Δυστυχώς , τα έχει αυτά ο Ερωτας ,
Δυστυχώς για έμένα και 
σε όσους έχουν βρεθεί σ' αυτή τη μεριά του ,

Είναι , μια μεριά ,
που μισώ ,
την απεχθάνομαι και 
όμως με κυνηγάει παντού ,
ΚΥΡΙΩΣ όμως στα όνειρα μου ,
με ΣΤΟΙΧΕΙΩΝΕΙ ,
με κομματιάζει,
με σκοτώνει  ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ,


και όσο φεύγω , ΤΟΣΟ παθιάζομαι ,
και όσο μένω  , ΤΟΣΟ τρελαίνομαι ,
Μπροστά Φωτιά και
Πίσω Πάγος ,

Δεν το βάζω όμως κάτω ,
φαίνεται αυτό είναι το πεπρωμένο μου ,
Να μην το βάζω ποτέ κάτω ,
θα ξαναπιάσω τις χορδές μου ,
θα ξαναβγάλω κραυγές απόγνωσης , 
θα φτιαχτώ με το ποτό ,
και θα ξαναβγάλω τα συναισθήματα μου ,
μέσα από τη μουσική ,
που τόσο με αντιπροσωπεύει ,
Τόσο , όσο αντιπροσώπευε και Εκείνη ,
Μια Φορά ,
Μια Στιγμή ,
Κάποτε , όταν ζούσα στο ψέμα ,
που ΙΣΩΣ να νιώθει και Εκείνη το ίδιο ,

ΌΣΑ , δάκρυα και αν κυλήσουν , 
δεν θα μαλακώσει το συναισθημα αυτό ,
σαν Αγγελος χωρις φτερά ,
σαν Βασιλιάς χωρίς στέμμα ,
σαν Ιππότης χωρις άλογο , 
σαν Ηρωας χωρίς όνομα ,
σαν Εμένα χωρίς Ανταπόκριση ,
ΧΩΡΙΣ    ΕΣΕΝΑ




Εδώ και Τώρα !

Σημείο εκκίνησης είναι 
το εδώ και τώρα .
Κλειδί είναι η αποδοχή του εαυτού μας όπως είμαστε .
Σ’ αυτή την αποδοχή βρίσκεται και η μεταμόρφωση .
Αυτό είναι το καταπληκτικό μυστικό της Τάντρας .
Αποδέξου την επιθυμία , 
κινήσου μαζί της , 
αλλά μέσα από βαθιά ευαισθησία , 
με επίγνωση και αγάπη  .

-          Το σεξ είναι μόνο η αρχή , όχι το τέλος .
-          Αλλά αν χάσεις την αρχή , θα χάσεις και το τέλος .
Πλησίασε την σεξουαλική πράξη σαν να πλησιάζεις ναό , 
σαν να είναι προσευχή , 
σαν να είναι διαλογισμός και 
θα δεις την μεταμόρφωση .
Νιώσε την ιερότητά της .

Σ ευχαριστώ που δέχτηκες ,

ΝΑ  ΖΕΙΣ  ΣΤΑ  ΟΝΕΙΡΑ  ΜΟΥ !

Τις ώρες της μοναξιάς σου 
θα ρθω να σου  κλέψω

Τις σκέψεις σου  και τα κρυφά σου λόγια 
θα ρθω με φιλιά για να σου πάρω
και να τα σβήσω

Και όταν τα μάτια μας ενωθούν
στο βλέμμα 
τότε θα νιώσεις και τα κορμιά μας 
να γίνονται ΕΝΑ 

Οι καρδιές μας θα χτυπούν  σε παλαβούς ρυθμούς 
που μόνο ΕΣΥ θα το ζεις και 
μόνο ΕΣΥ θα μπορείς να ακούς

Από σήμερα το βράδυ , δεν θα είσαι μόνη 
συντροφιά σου θα έχεις , εμένα μόνο

που τη μοναξιά σου έκλεψα , εκείνη τη νύχτα 
μαζί με το φεγγάρι ,
ξέροντας πολύ καλά οτι η αυγή που έρχονταν
μπορούσε να σε πάρει

Μην χάνεις την ελπίδα και 
κοίτα για μιά ακόμη φορά ψηλά 

θα σε περιμένω , αλλά μέχρι τότε 
ευχαριστώ που δέχτηκες να ζεις 
μέσα στα ονειρά μου !

Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

Μιλάμε για sex ?

Ποιος θέλει να συζητά για το σεξ ??
 
Όλοι νομίζουν ότι το ξέρουν .
Επειδή μπορείς να αναπαράγεις ή να ανοίγεις τα πόδια 
 νομίζεις ότι ξέρεις .
Κανένας δεν θέλει να συζητά για το σεξ και το σεξ είναι το πρόβλημα όλων .
Κανένας δεν θέλει να συζητά για τον έρωτα , γιατί όλοι νομίζουν πως είναι σπουδαίοι εραστές .
 
Κοίτα λίγο την ζωή σου .
Έχει μόνο μίσος και τίποτα άλλο .
Και αυτό που λες αγάπη δεν είναι τίποτα άλλο από χαλάρωση , 
μια μικρή χαλάρωση του μίσους .
 
Κοίτα λίγο γύρω σου και τότε θα ξέρεις τι ξέρεις και τι δεν ξέρεις .


Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

Μου αρέσεις πολύ ! Πόσο πιό πέρα να πάω ?



Καθώς η Καναδέζικη ομίχλη έπεφτε πάνω από τη λίμνη , ένας μεσήλικας άστεγος ετοιμαζότανε να περάσει τη νύχτα του στην όχθη , όταν άκουσε μια γλυκιά κ ευγενική γυναικεία φωνή
Γύρισε και είδε μια πανέμορφη ξανθιά να κατεβαίνει από μια Ρολς Ρόυς με οδηγό
_  φτωχέ μου άνθρωπε ,
πρέπει να είσαι παγωμένος ,
θα σε πάρω στο σπίτι μου να σε φιλοξενήσω την νύχτα

Βεβαίως ο μεσήλικας άστεγος δεν αρνήθηκε την πρόσκληση , μπήκε μέσα στο αυτοκίνητο και έκατσε δίπλα της
Ύστερα από λίγο έφτασαν σε μία έπαυλη , βικτοριανής αρχιτεκτονικής , η ξανθιά καλλονή βγήκε και έγνεψε στον μπάτλερ να παραλάβει τον μεσήλικα άστεγο και να του δώσει φροντίδα σε ότι χρειαστεί από φαγητό , μπάνιο και άνετο κρεβάτι

Αργότερα  η ξανθιά κούκλα φορώντας το νεγκλιζέ της , ετοιμαζότανε να αποσυρθεί στα ιδιαίτερα διαμερίσματά της , σκέφτηκε οτι ο καλεσμένος της μπορεί να χρειαζόταν κάτι και βλέποντας φως στο δωμάτιο του , χτύπησε απαλά την πόρτα , γλίστρησε μέσα στο δωμάτιο του και τον ρώτησε γιατί δεν κοιμόταν
_ Σίγουρα δεν πεινάς ??
- Α!!  όχι , όχι , ο μπάτλερ σας με τάισε βασιλικά

_Τότε , ίσως το κρεβάτι σου δεν είναι άνετο ?
- ε! ε! όχι , όχι , είναι μαλακό και ζεστό

_Τότε , μάλλον θα χρειάζεσαι συντροφιά  Πήγαινε λίγο πιο πέρα

Ο μεσήλικας , γεμάτος χαρά , πήγε λίγο πιο πέρα ,,,,,  
 και έπεσε μέσα στη λίμνη

Όλη σου η Ζωή βασίζεται σε ένα όνειρο
Μην την χαλάς και την ταράζεις
Κοιμήσου ξανά , μην χάνεις χρόνο !!!

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Θέλεις να είμαστε μαζί ?



Στοχάσου το μαζί και όχι το ατομικά .
Όχι ατομικά αλλά μαζί .
Ξέρεις τι σημαίνει η λέξη άτομο ???
Άτομο είναι κάποιος που δεν είναι διαιρετός μέσα του .
Είμαστε μικρά τεμάχια , θρυμματισμένοι δεν είμαστε άτομα .
Κοίτα που νιώθεις τελείως σίγουρος , ασφαλής , προστατευμένος ?????
Όταν έχεις εμπιστοσύνη σ’ έναν άλλο .


Σε πλησιάζει κάποια αύριο στη ζωή και σου λέει κάτι το εντυπωσιακό .
Πως θα διαπραγματευτείς μαζί της ??
Θα την ψηφίσεις ???
Θα την ακολουθήσεις ???
Μου αρέσει το πρόσωπό της
Μου αρέσει η εμφάνισή της
Επομένως ψηφίζω , ναι ???

Αυτός θα είναι ο λόγος που θα την δεχτείς ?
Μπορεί να είναι αλκοολικιά
Μπορεί να ξεχνά να γυρίσει
Μπορεί να έχει ακλόνητες ιδέες και ιδανικά      
Αυτά είναι τα προβλήματα που θα πρέπει να αντιμετωπίσεις στη ζωή .
Μπορεί να νομίζεις ότι είσαι έξυπνος , αλλά ακόμη δεν είσαι .

Μαθαίνουμε πως θα ζήσουμε μαζί γνωστικά , με φροντίδα και στοργή , έτσι ώστε όταν βγεις στον κόσμο να είσαι προετοιμασμένος ακόμη και για τερατώδη πράγματα που μπορούν να συμβούν .