ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ....
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μουσική. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μουσική. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013
Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012
2012 .... 13
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Ετικέτες
Γυναίκα,
Ειδήσεις...,
Εξυπνο Χρήμα,
Κοινωνικά,
Μουσική,
Οτι νά'ναι λέμε,
Πολιτική,
Πολιτισμός,
Χιουμορ,
Extreme-Sports,
Sexuality
Αναρτήθηκε από
paris61
στις
12/31/2012 01:50:00 π.μ.
Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2012
σου χω πει ......
σου χω πει πόσο μου αρέσει
που ακούς πολλά από τα τραγούδια που ακούω και εγώ ?
Πόσο μικροί είμαστε , για τόσα ερωτηματικά ....
που ακούς πολλά από τα τραγούδια που ακούω και εγώ ?
Πόσο μικροί είμαστε , για τόσα ερωτηματικά ....
Θα συνεχίσω να σε νοιάζομαι ?
Θα συνεχίσω να σε πονάω ?
Θα συνεχίσω να ανησυχώ για σένα ?
Τι δουλειά έχω εγώ να κάνω παρέα μαζί σου ?
Γιατί την συμπαθώ τόσο ?
Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012
Κι αν σε θέλω , κι αν με θέλεις !
Να μην ξεχνάς ότι αν αφήσεις κάποιον να σε διαπεράσει βαθιά ,
τότε και
εκείνος θα σ’ αφήσει να τον διαπεράσεις ,
επειδή όταν αφήνεις κάποιον να
μπει μέσα σου δημιουργείται εμπιστοσύνη .
Όταν δεν φοβάσαι χάνει και ο άλλος τον φόβο του .
Στη δική σου αγάπη , υπάρχει πάντα ο φόβος .
Ο άντρας φοβάται την γυναίκα του ,
η γυναίκα φοβάται τον άντρα της .
Οι εραστές φοβούνται πάντα .
Αυτή όμως δεν είναι αγάπη .
Είναι
απλώς μια συμφωνία ,
δύο ανθρώπων που φοβούνται και που ο ένας
εξαρτάται από τον άλλο ,
ελέγχοντας τον και κατακτώντας τον .
Τι κόσμο θα παραδώσω ?
Θα σου θυμίσω και το ανέκδοτο με εκείνον
που πήγαινε στον ράφτη του έξι μήνες
για μια απλή φορεσιά .
Ο ράφτης έκανε έξι μήνες για να του την τελειώσει .
Όταν
την πήρε στα χέρια του εκείνος τον ρώτησε
– πες μου , ακόμη και ο Θεός
έκανε μόνο έξι μέρες
για να δημιουργήσει τον κόσμο .
Μέσα σε έξι μέρες ο Θεός δημιούργησε ολόκληρο κόσμο και
εσύ έκανες έξι μήνες να φτιάξεις την φορεσιά ενός απλού ανθρώπου ???
Και ο ράφτης απάντησε
– ναι έκανε έξι μέρες ,
αλλά για κοίτα γύρω σου τι είδους κόσμο δημιούργησε ,
κοίτα τον κόσμο γύρω σου .
Τρίτη 31 Ιουλίου 2012
Αν η ζωή ήταν γυναίκα !!!
Ποτέ δεν είσαι το ιδανικό ,
γι’ αυτό σε καταδικάζουν .
Κάθε ηθική δημιουργεί ενοχές .
Ποτέ δεν μπορείς να γίνεις το ιδανικό ,
πάντα θα μένεις πίσω .
Θα υπάρχει πάντα χάσμα , γιατί το ιδανικό είναι ανέφικτο .
Και μέσα από την ηθική γίνεται ακόμα πιο ανέφικτο .
Το ιδανικό βρίσκεται εκεί στο μέλλον και εσύ είσαι εδώ αυτό που είσαι
και θα κάνεις συνεχώς την σύγκριση .
Ποτέ δεν θα είσαι η τέλεια γυναίκα , κάτι θα λείπει .
Αισθάνεσαι ένοχη ,
και
αυτοκαταδικάζεσαι .
Το περίμενες ?
Δεν σου επιτρέπουν να αποφασίζεις από μόνη σου .
Αποφασίζουν για σένα
Σκέφτονται για σένα
Κρίνουν για σένα
Μπορείς για κάτι να
σκέφτεσαι τρεις μήνες ,
τρία χρόνια , τρεις ζωές .
Έχεις όμως ξεχάσει να
σκέφτεσαι και
δεν ξέρεις πως πρέπει να κάνεις το πρώτο βήμα .
Ένα βήμα μέσα στο άγνωστο.
Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012
Στη μαμά μου , θα το πω !
Με λένε Παρασκευά και εχθές Πέμπτη γιόρταζα
Αυτό με τις Παρασκευές που γιορτάζουν Πέμπτη
με αποσυντονίζει
και μάλλον σήμερα Παρασκευή
ερωτεύτηκα μια Παρασκευή !!!
Με το τραγούδι
λίγο στα γαλάνα ματάκια το χαλάμε
Λίγο με το μελαχρινό
λίγο με ,,,,,,,, χαχαχα!
Θέλω να ξέρεις , οτι έδωσα το τηλέφωνο της μαμά σου, στη μαμά μου
να επικοινωνήσει και αύριο μαζί της,
_ ναι Παρασκευή , εσένα το λέω
και να την ρωτήσει αν μπορούμε να συναντηθούμε
Οχι τίποτα , αλλά να μην νομίζεις
οτι είμαστε και τίποτα αλήτες , φρικιά ή χίπιδες
να βγούμε έτσι χύμα !!!!
Χθες Πέμπτη βράδυ
κοιμήθηκα και περίμενα να έρθει η Πάρασκευή !!!
Χθες Πέμπτη βράδυ
κοιμήθηκα και περίμενα να έρθει η Πάρασκευή !!!
Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011
Καλημέρα Ελλάδα, Καλημέρα Σεφέρη !
Το πραγματικό του όνομα ήταν Γιώργος Σεφεριάδης. Γεννήθηκε στα Βουρλά της Σμύρνης στις 29 Φεβρουαρίου[1] του 1900 και ήταν ο πρωτότοκος γιος του Στέλιου και της Δέσπως (το γένος Γ. Τενεκίδη) Σεφεριάδη. Το 1906 αρχίζει η μαθητική του εκπαίδευση στο Λύκειο Χ. Αρώνη. Το 1914, εποχή κατά την οποία άρχισε να γράφει τους πρώτους στίχους, με το ξέσπασμα του Παγκοσμίου Πολέμου κατά τη θερινή περίοδο του έτους, η οικογένεια μεταναστεύει στην Ελλάδα. Ο Γιώργος Σεφέρης ενεγράφη στο Πρότυπο Κλασσικό Γυμνάσιο Αθηνών από το οποίο αποφοίτησε το 1917. Στις 14 Ιουλίου του ίδιου έτους, η μητέρα του μαζί με τους δύο γιους και την κόρη της Ιωάννα (μετέπειτα σύζυγο Κ. Τσάτσου) μεταβαίνει στο Παρίσι, όπου ο πατέρας τους Στέλιος εργάζεται ως δικηγόρος. Ο Γιώργος Σεφέρης θα μείνει εκεί μέχρι το καλοκαίρι του 1924, ακολουθώντας σπουδές λογοτεχνίας και αποκτώντας το πτυχίο της Νομικής, οπότε μεταβαίνει στο Λονδίνο για την τελειοποίηση των αγγλικών του εν όψει των εξετάσεων στο Υπoυργείο Εξωτερικών.
Το 1925 επιστρέφει στην Αθήνα και το 1927 διορίζεται στο διπλωματικό σώμα ως ακόλουθος του Υπουργείου Εξωτερικών. Κατά το ίδιο έτος πεθαίνει η μητέρα του Δέσπω. Τον Ιούλιο του 1928 δημοσιεύει στη Νέα Εστία, επώνυμα ως Γ. Σεφεριάδης το "Μια βραδιά με τον Κύριο Τεστ", μετάφραση έργου του Βαλερί. Το 1929 συνοδεύει τον Εδουάρδο Εριό σε ταξίδι του στην Ελλάδα. Το Μάιο του 1931 εκδίδεται με το ψευδώνυμο Γ. Σεφέρης η "Στροφή" και τον ίδιο χρόνο διορίζεται υποπρόξενος και έπειτα διευθύνων του Ελληνικού Γενικού Προξενείου του Λονδίνου, όπου θα παραμείνει μέχρι και το 1934. Το Μάιο του 1932 δημοσιεύεται το έργο του Μια νύχτα στην ακρογιαλιά και τον Οκτώβριο η Στέρνα, αφιερωμένη στο Γιώργο Αποστολίδη. Το 1933, ο πατέρας του, Στέλιος, εκλέγεται Πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών και εγγράφεται ως μέλος της Ακαδημίας Αθηνών. Το 1934 ο Γ. Σεφέρης επιστρέφει στην Αθήνα και τον Ιανουάριο του 1935 αρχίζει η συνεργασία του με τις εκδόσεις Νέα Γράμματα, αναδημοσιεύοντας τη Στέρνα. Το 1936 διορίζεται πρόξενος στη Κορυτσά, όπου θα παραμείνει μέχρι το 1938. Στις 13 Φεβρουαρίου του 1937 δημοσιεύει στα Νέα Γράμματα επιστολή του περί της δημοτικής γλώσσας. Το 1938 μετατίθεται στην Αθήνα ως προϊστάμενος της Διεύθυνσης Εξωτερικού Τύπου του Υφυπουργείου Τύπου και Πληροφοριών.
Το 1941 ο Γιώργος Σεφέρης παντρεύεται με τη Μαρία Ζάννου και στις 22 Απριλίου το ζεύγος ακολουθεί την Ελληνική κυβέρνηση που, μέσω Κρήτης, στις 16 Μαΐου καταφθάνει στην Αίγυπτο και παραμένει στην Αλεξάνδρεια. Τον Αύγουστο, ο Γιώργος Σεφέρης συνοδεύει την Πριγκίπισσα Διαδόχου Φρειδερίκη και τα δύο της παιδιά, Σοφία και Κωνσταντίνο, στο Γιοχάνεσμπουργκ και από εκεί στην Πραιτόρια υπηρετώντας στην εκεί Ελληνική Πρεσβεία μέχρι το 1942. Λόγω της διπλωματικής ιδιότητάς του, η ζωή του Γιώργου Σεφέρη χαρακτηριζόταν από συνεχείς μετακινήσεις. Έτσι, ως ακόλουθος κι αργότερα ως πρεσβευτής, υπηρέτησε σε πολλές ελληνικές πρεσβείες του εξωτερικού, γεγονός το οποίο καθόρισε σημαντικά το έργο του.
Αν και η παιδεία και εκπαίδευσή του του ήταν περισσότερο ευρωπαϊκή παρά ελληνική, εκείνος όχι μόνο δεν απαρνήθηκε την ελληνική λογοτεχνία, αλλά την καλλιέργησε σε βάθος με σκοπό να την ανανεώσει. Η ποίησή του επηρεάστηκε από τον Έλιοτ (T.S Elliot), τον Κλωντέλ, το Βαλερί και τον Πάουντ (Ezra Pound). Το γεγονός όμως που χάραξε ανεξίτηλα τη σφραγίδα του στη συνείδηση του ποιητή ήταν η εθνική καταστροφή του 1922 κι ο ξεριζωμός του μικρασιατικού ελληνισμού.
Το 1963 η φήμη του Σεφέρη ξεφεύγει από τα εθνικά όρια και εξαπλώνεται σε ολόκληρο τον κόσμο. Καρπός της, η βράβευσή του με το Βραβείο Νόμπελ Λογοτεχνίας από τη Σουηδική Ακαδημία. Είναι ο πρώτος Έλληνας που τιμήθηκε με το ανώτερο, παγκοσμίως, βραβείο πνευματικής προσφοράς. Έως σήμερα, ακολούθησε μόνο ο Οδυσσέας Ελύτης, το 1979. Το 1967 η δικτατορία των συνταγματαρχών κατέλυσε το σύνταγμα στην Ελλάδα αναστέλλοντας τις ατομικές ελευθερίες. Ο Σεφέρης εκδηλώθηκε έντονα εναντίον της, τόσο γραπτά, όσο και με δημόσιες ρητές δηλώσεις του. Στις 28 Μαρτίου 1969 ο Σεφέρης μίλησε για πρώτη φορά δημόσια εναντίον της Χούντας και γι'αυτό το λόγο του αφαιρέθηκε ο τίτλος του πρέσβη επί τιμή, καθώς και το δικαίωμα χρήσης διπλωματικού διαβατηρίου.
Τέσσερα χρόνια αργότερα, στις 20 Σεπτεμβρίου του 1971, ο Γιώργος Σεφέρης έκλεισε για πάντα τα μάτια του, αφήνοντας δυσαναπλήρωτο κενό στη νεοελληνική λογοτεχνία. Μετά το θάνατό του εκδόθηκε το προσωπικό του ημερολόγιο με τίτλο «Μέρες…» καθώς και το «Πολιτικό» του ημερολόγιο. Η προσφορά του Σεφέρη στη λογοτεχνία μας είναι αναμφισβήτητη και εξέχουσας σημασίας. Άνοιξε νέους ορίζοντες στην ελληνική ποίηση και καταξιώθηκε ως ένας ολοκληρωμένος ποιητής.
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE%B9%CF%8E%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%82_%CE%A3%CE%B5%CF%86%CE%AD%CF%81%CE%B7%CF%82
Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011
Ο Καραισκάκης απαντά !!
A ρε Ελληνάρες !!
Μουσική & Στίχοι: Νίκος Καλογερόπουλος. Ερμηνεία: Βασίλης Παπακωνσταντίνου.
Και η απάντηση όλων, που βγαίνει από τα χείλια τους
Στ' @ρχιδι@ μας , ο βρεγμένος την βροχή δεν την φοβάται
Μουσική & Στίχοι: Νίκος Καλογερόπουλος. Ερμηνεία: Βασίλης Παπακωνσταντίνου.
Θα χρεοκοπήσουμε , μας λένε ...
Θα γίνουμε Αργεντινή , μας λένε ...
Και η απάντηση όλων, που βγαίνει από τα χείλια τους
Στ' @ρχιδι@ μας , ο βρεγμένος την βροχή δεν την φοβάται
Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011
Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011
Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011
Zombie Love Song
Πολλές γνωριμίες από internet ,
μπορεί να σου βγουν , κάπως έτσι ...
You don't know me, baby, but I've seen you around.
It might be kind of crazy, but I'm just new in town.
And now I wonder what you'd think if I said, hey look
I'd like to get your number and a link to your Facebook.
Now if I tell you what a nice guy's supposed to
Would that compel you not to scream when I approach you?
You'll have to promise me you'll take this news calmly,
But honestly, I'm sort of a zombie.
I knew you'd be surprised. You can bet that I
May not be alive, but I sure as hell ain't dead inside.
What's with the shotty? I ain't wishing you harm.
You see, I'd try to hold your hand but I'm missing an arm.
Brains are all I've eaten all week it's true,
But if my heart were still beating, it would beat for you.
So let me take you to Wendy's. You deserve it.
Yeah, I'm a zombie, baby. Ain't nobody perfect.
I'll chase you through the yard and all through the house into the dark.
I wanna steal your heart and eat your brains.
I've never been so true, but if my heart were still beating, it would beat for you.
I wanna steal your heart and eat your brains.
Baby, sometimes I bite, and you can bet
That I've got an appetite for human flesh.
I'll always be near though. You'll have to accept that
When I nibble on your earlobe you might get infected.
Cause I fell in love with you and I'm
Undead but you make me feel alive.
And when I chase you through the graveyard
It feels like foreplay.
If I'm lying I'm dying, and I speak truly
When I say I love your mind. I'll take brains over beauty.
We'll be the undead Dagwood and Blondie
When I teach you how to zombie, teach you, teach you how to zombie.
And everybody will love you, and you can sing along
to this post-apocalyptic, postmortem love song.
So give me a chance,girl. You know I'll be worth it.
Yeah, I'm a zombie, baby. Ain't nobody perfect.
I'll chase you through the yard and all through the house into the dark.
I wanna steal your heart and eat your brains.
I've never been so true, but if my heart were still beating, it would beat for you.
I wanna steal your heart and eat your brains.
Brains. Brains. Brains. Brains.
Brains. Brains.
I'll chase you through the yard and all through the house into the dark.
I wanna steal your heart and eat your brains.
I've never been so true, but if my heart were still beating, it would beat for you.
I wanna steal your heart and eat your brains.
μπορεί να σου βγουν , κάπως έτσι ...
You don't know me, baby, but I've seen you around.
It might be kind of crazy, but I'm just new in town.
And now I wonder what you'd think if I said, hey look
I'd like to get your number and a link to your Facebook.
Now if I tell you what a nice guy's supposed to
Would that compel you not to scream when I approach you?
You'll have to promise me you'll take this news calmly,
But honestly, I'm sort of a zombie.
I knew you'd be surprised. You can bet that I
May not be alive, but I sure as hell ain't dead inside.
What's with the shotty? I ain't wishing you harm.
You see, I'd try to hold your hand but I'm missing an arm.
Brains are all I've eaten all week it's true,
But if my heart were still beating, it would beat for you.
So let me take you to Wendy's. You deserve it.
Yeah, I'm a zombie, baby. Ain't nobody perfect.
I'll chase you through the yard and all through the house into the dark.
I wanna steal your heart and eat your brains.
I've never been so true, but if my heart were still beating, it would beat for you.
I wanna steal your heart and eat your brains.
Baby, sometimes I bite, and you can bet
That I've got an appetite for human flesh.
I'll always be near though. You'll have to accept that
When I nibble on your earlobe you might get infected.
Cause I fell in love with you and I'm
Undead but you make me feel alive.
And when I chase you through the graveyard
It feels like foreplay.
If I'm lying I'm dying, and I speak truly
When I say I love your mind. I'll take brains over beauty.
We'll be the undead Dagwood and Blondie
When I teach you how to zombie, teach you, teach you how to zombie.
And everybody will love you, and you can sing along
to this post-apocalyptic, postmortem love song.
So give me a chance,girl. You know I'll be worth it.
Yeah, I'm a zombie, baby. Ain't nobody perfect.
I'll chase you through the yard and all through the house into the dark.
I wanna steal your heart and eat your brains.
I've never been so true, but if my heart were still beating, it would beat for you.
I wanna steal your heart and eat your brains.
Brains. Brains. Brains. Brains.
Brains. Brains.
I'll chase you through the yard and all through the house into the dark.
I wanna steal your heart and eat your brains.
I've never been so true, but if my heart were still beating, it would beat for you.
I wanna steal your heart and eat your brains.
Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011
Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)



