Η ζωή είναι το ΕΔΩ και ΤΩΡΑ , σε όλη της την δόξα,
για να βιώνεται,
για να απολαμβάνετε ,
για να είσαι μέσα της ευχαριστημένος
Δεν είναι Αίνιγμα , Δεν είναι Μυστήριο
Αν πάρεις την ζωή σαν ερωτηματικό , αυτή η προσπάθεια σου γίνεται διανοητική και σε οδηγεί σε όλο και περισσότερες πνευματικές προσπάθειες και ψάχνοντας για την απάντηση θα κρατιέσαι από θεωρίες
Η ζωή δεν είναι ερωτηματικό
Είναι πρόσκληση !
Υπάρχει και σε περιμένει να γίνεις επισκέπτης
Μην την πολεμάς
Μην προσπαθείς να την απαντήσεις !
Η γνώση έρχεται μέσα από την εμπειρία , όχι μέσα από τη θεωρία
Χίλιες εγκυκλοπαίδειες να διαβάσεις για τον χορό ,
αν δεν χορέψεις , χορό δεν πρόκειται να μάθεις
Άμα πάρεις την ζωή σαν θεωρία , είναι σίγουρο οτι κάπου κάποτε , θα κολλήσεις σε κάποια θεωρία
Η θεωρία τουλάχιστον είναι παρηγοριά , αλλά δεν είναι ζωή
Μπορεί να έχεις μια θεωρία για το τριαντάφυλλο ,
για το τί είναι τριαντάφυλλο ,
μπορείς ίσως να έχεις και μιά φωτογραφία ενός τριαντάφυλλου ,
αλλα και αυτή ακόμη είναι μια φωτογραφία , δεν είναι τριαντάφυλλο
Δεν κουβαλάει τίποτα μέσα του ζωντανό
Η λέξη ζωή , δεν είναι ζωή
Η λέξη αγάπη δεν είναι , αγάπη
Και τί είναι ζωή ?
Ακουσα οτι τρεις ομορφάντρες καθόντουσαν σε παγκάκι,
όταν πέρασε από μπροστά τους μια πενέμορφη αγγελική ξανθιά ύπαρξη και τους χαιρετούσε
Λέει ο πρώτος : Μην χαίρεστε , εμένα χαιρέτησε και έτσι όφειλε !
_ τι εννοείς ?? , ρωτά ο δεύτερος
- Μου δάνεισε 10,000 $ , πριν 3 χρόνια και δεν της έχω δώσει πίσω τίποτα , Έπρεπε να χαιρετήσει
Λέει ο Δεύτερος : Κάνεις λάθος , Εμένα χαιρέτησε και έτσι όφειλε
- Εγώ της δάνεισα 10,000 $ και δεν μου έχει δώσει τίποτα πίσω ,
την στιγμή που με βλέπει τρομάζει , Αυτή μου οφείλει !
Γέλασε ο Τρίτος και γύρισαν και τον κοίταξαν οι άλλοι δύο και τον ρώτησαν
Γιατί γελάς ??
_ Εμένα χαιρέτησε , ούτε Αυτή μου χρωστάει , ούτε Εγώ της χρωστάω !
Στο σπουδαίο έργο του Σαμουελ Μπέκετ , Περιμένοντας τον Γκοντό ,
συμβαίνει κάποια στιγμή αυτό το σπουδαίο μικρό επεισόδιο .
Στοχάσου πάνω σ' αυτό !!
Δύο αλήτες ο Βλάντιμίρ κ ο Εστραγκόν , είναι πάνω στη σκηνή και περιμένουν , όπως περιμένουν ΟΛΟΙ σ' αυτόν τον Κόσμο .
Κανένας δεν ξέρει τι ακριβώς περιμένουν , αλλά,
Ολοι περιμένουν .
Ολοι ελπίζουν σε κάτι , οτι πρόκειται να συμβεί αύριο .
Δεν συνέβει σήμερα , αλλά πρόκειται να συμβεί αυριο .
Αυτό είναι το ανθρώπινο μυαλό !
Το σήμερα χάνεται , αλλά ελπίζει πως αύριο κάτι μπορεί να συμβεί .
Και εκείνοι οι δύο αλήτες , κάθονται κάτω από ένα δένδρο και περιμένουν ...... περιμένοντας τον Γκοντό .
Κανένας τους δεν ξέρει ποιός είναι ακριβώς ο Γκοντό . Το όνομά του ηχεί σαν God - Θεός . αλλά απλά μοιάζει λίγο με την λέξη .
Και για την ακρίβεια όλοι οι θεοί που περιμένεις μοιάζουν λίγο με τον Γκοντό .
Εσύ τους έχεις δημιουργήσει .
Πρέπει κάτι να περιμένεις , αλλιώς πως θα αντέξεις την Υπαρξη σου?
Πως θα ελπίζεις ?
Η ζωή σου θα γίνει ανυπόφορη , αν δεν υπάρχει κάτι να περιμένεις .
Οι δύο αλήτες είναι εκεί και απλώς περιμένουν .
Περιμένουν τον Γκοντό , τον οποίο προσδοκούν να τους παρέχει τροφή και στέγη .
Στο μεταξύ , προσπαθούν να περάσουν την ώρα τους με κουβέντες , αστεία , παιχνίδια και μικροκαβγάδες .
Αυτό είναι η ζωή σου !
Καταπιάνεσαι με μικροπράγματα , το σπουδαίο πρόκειται να συμβεί αύριο .
Ο Γκοντό θα έρθει αύριο .
Σήμερα μπορείς να μαλώσεις , η γυναίκα με τον άντρα της , ο άντρας με την γυναίκα του , μικροπράγνατα , να κάνεις αστεία .
Πλήξη και κενότητα .
Γιατί , δεν γίνεται τίποτα .
Και αυτό είναι το ρεφρέν , ακούς να λένε και να ξαναλένε ....
"Δεν γίνεται τίποτα "
Και έτσι παρηγορούνται " Αύριο όμως θα έρθει "
Και η πραγματικότητα είναι οτι κανένας δεν τους έχει υποσχεθεί οτι αύριο θα έρθει , ποτέ τους δεν τον έχουν συναντήσει , είναι μια δική τους επινόηση .
Στην πρώτη πράξη , δύό ξένοι , ο Πόζο και ο Λάκης , πηδάν στην σκηνή .
Ο Πόζο είναι άνθρωπος του πλούτου και ο Λάκης ένας υπηρέτης που οδηγείται στην αγορά , για να πουληθεί .
Ο Πόζο μιλάει στους αλήτες για τις αρετές του Λάκη , η πιό αξιοσημείωτη από τις οποίες είναι οτι μπορεί να ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ .
Για να τους το δείξει ο Πόζο χτυπάει το μαστίγιο και διατάζει τον Λάκη :
_ "Σκέψου ..."
Εκεί τότε ακολουθεί ένας μακρύς μονόλογος .
Ένας υστερικά ασυνάρτητος μονόλογος στον οποίο ανακατεύονται αποσπάσματα θεολογίας , επιστήμης , μόδας κ ομορφιάς , αθλητισμού , συνωστισμένης πολυμάθειας , που προκαλεί σύγχυση , μέχρι που άλλοι τρεις πέφτουν επάνω του και τον κάνουν να σωπάσει .
Αυτή είναι "η σκέψη σου "
Τι εννοείς ακριβώς όταν λές " σκέφτομαι "
¨Ενας ασυναρτητος μονόλογος , μέχρι να έρθει ο ΘΑΝΑΤΟΣ και να σε κάνει να σωπάσεις .
Ύστερα έρχεται ένας μεγάλος άνεμος και αρχίζει να παίζει με την επιφάνεια της λίμνης και η λίμνη ταράζεται και σηκώνονται χίλια δυο κύματα .
Πριν από μια στιγμή , η αντανάκλαση της πανσέληνου ήταν εκεί και την έβλεπες .
Τώρα δεν είναι .
Το φεγγάρι συνεχίζει να αντανακλάται , μα σε χίλια δυο κομμάτια.
Όλη η λίμνη είναι ασημένια από την αντανάκλαση , αλλά δεν μπορείς να δεις την πραγματική αντανάκλαση , γιατί η επιφάνεια είναι ταραγμένη .
Ο Πάρις λέει στο βασιλιά :
Αυτή είναι η κατάσταση του παραπλανημένου μυαλού .
Αυτή είναι η κατάσταση ανάμεσα σε βούδα και μη-βούδα
Αυτή είναι η κατάσταση ανάμεσα στον σωστό και νομίζω-σωστό .
Βούδας είναι εκείνος που δεν τον σκορπίζει ο άνεμος
Αυτός ο άνεμος ονομάζεται επιθυμία , ονομάζεται φήμη .
Το έχεις παρατηρήσει , όταν υπάρχει επιθυμία ή κάποια φήμη , υπάρχουν χίλια δυο κύματα στην καρδιά σου .
Η συνειδητότητα σου ταράζεται και αναστατώνεται .
Όταν σταματάει η επιθυμία ή η φήμη , είσαι ήρεμος , βρίσκεσαι σε Ειρήνη , βρίσκεσαι σε Γαλήνη με τον εαυτό σου .
Η επιθυμία και η φήμη είναι ο άνεμος στο μυαλό σου που δεν αφήνει να αντανακλαστεί η πραγματικότητα .
Του λέει :
Το μυαλό σου είναι πολύ αναστατωμένο από τις φήμες , έχει φυσήξει πολύς άνεμος στην επιφάνεια του μυαλού σου . Δεν θα μπορείς να με δεις . Αν και είμαι ένας , το μυαλό σου με αντανακλά σε χιλιάδες κομμάτια .
Αυτό ήταν αλήθεια .
Ο Πάρις μπορούσε να δει μέσα στο βασιλιά . Ο βασιλιάς τα είχε χαμένα .
Από την μια σεβόταν τον Πάρι , τον εμπιστευόταν πάντοτε , ήξερε πως δεν μπορεί να κάνει λάθος , μα από την άλλη , τόσοι έντιμοι άνθρωποι , αξιοσέβαστοι, πλούσιοι , πολυμαθείς , ήρθαν και του ανέφεραν
-κάνει λάθος
-είναι τρελός
-είναι διεστραμμένος
-ζει με μια κοπέλα φτηνή , μπορεί και λεσβία
-έχει ξεχάσει όλες τις Γραφές , δεν διαβάζει πλέον , δεν ψέλνει , ούτε καν διαλογίζεται , ασχολείται με άσχημες πράξεις .
ο Πάρις κοίταξε στα μάτια τον Βασιλιά και του είπε :
έτσι και ο βασιλιάς σκέφτεται για το Πάρι , με πολλούς τρόπους , αν και είναι ένας άνθρωπος …….
Αν και ο Πάρις είναι ένας άνθρωπος …είμαι σαν την πανσέληνο,
μα η λίμνη σου είναι ταραγμένη .
Γι αυτό σε παρακαλώ , αν θέλεις να με καταλάβεις δεν υπάρχει τρόπος να με καταλάβεις άμεσα . Ο μόνος τρόπος να με καταλάβεις είναι να σταματήσεις τον άνεμο που φυσάει στην επιφάνεια του μυαλού σου ….. ύστερα βλέπεις .
Δεν μπορώ να σε πείσω γι αυτό που συμβαίνει , εκτός αν μπορέσεις να το δεις εσύ .
Συμβαίνει , είναι εκεί .
Είμαι εδώ , στέκομαι μπροστά σου .
Είμαι ένας άνθρωπος , αλλά μπορώ να δω ότι με βλέπεις σαν είμαι οι χίλιοι που γνώρισες .
όταν αρχίσεις να τον καταλαβαίνεις τότε θα αρχίσεις να ξυπνάς .
Ο ύπνος σου ξεκινά από το μυαλό σου .
Πως λειτουργεί ???
Ποιος είναι ο μηχανισμός του ????
Θα έχετε ακούσει ότι το μυαλό βρίσκεται πάντα ή στο παρελθόν ή στο μέλλον .
Και έτσι λειτουργεί .
Ποτέ στο παρόν .
Tο μυαλό δεν μπορεί , του είναι τελείως αδύνατο να βρίσκεται στο παρόν .
Όταν εσύ βρίσκεσαι στο παρόν το μυαλό σου δεν είναι εκεί , γιατί μυαλό σημαίνει ΣΚΕΨΗ .
Μπορείς να σκεφτείς το παρόν ???
Μπορείς μόνο να σκεφτείς το παρελθόν που έχει γίνει ήδη μέρος της μνήμης και το μυαλό μπορεί να το επεξεργάζεται .
Μπορείς επίσης να σκεφτείς πάνω στο μέλλον που δεν έχει φτάσει ακόμη να γίνει παρόν και το μυαλό μπορεί να κάνει όνειρα γι’ αυτό .
Το μυαλό δύο πράγματα μπορεί να κάνει .
Να κινείται στους απέραντους χώρους του παρελθόντος και του μέλλοντος .
Μπορεί το μυαλό να κινηθεί στον ανύπαρκτο χώρο του παρόντος ????
Είναι μια διαχωριστική γραμμή το παρόν που χωρίζει το παρελθόν και το μέλλον .
Μπορείς να βρίσκεσαι στο παρόν , αλλά δεν μπορείς να το σκεφτείς .
Η σκέψη χρειάζεται χώρο για να αναπτυχθεί .
Οι σκέψεις είναι σαν τα πράγματα, να το θυμάσαι αυτό .
Οι σκέψεις είναι αντικείμενα και έχουν υλική υπόσταση .
Δεν είναι πνευματικές , γιατί η διάσταση του πνευματικού υπάρχει μόνο όταν δεν υπάρχουν σκέψεις .
Κοιτάς τον ήλιο που ανατέλλει και λες –τι ωραία ανατολή –
Η αντικειμενική εμπειρία έχει ήδη περάσει και έχει γίνει παρελθόν και το μυαλό ξέρει ήδη ότι είναι μνήμη .
Και τι μπορείς να σκεφτείς ???????
ΤΙΠΟΤΑ
Μπορείς να ανατείλεις και εσύ μαζί του , αλλά δεν μπορείς να σκεφτείς .
Βλέπεις ένα λουλούδι όμορφο – μπορείς να γίνεις λουλούδι , να γίνεις ένα μαζί του – αλλά δεν μπορείς να σκεφτείς .
Μόνο ένα μπορεί να υπάρχει στο παρόν .
Γι’ αυτό στο απόλυτο παρόν είσαι ουσιαστικά ανύπαρκτος , εσύ είσαι το λουλούδι και το λουλούδι είναι εσύ .
Ξαφνικά τα σύνορα χάνονται και όταν δεν υπάρχει σκέψη , τότε ποιος είναι το λουλούδι και ποιος είναι αυτός που το παρατηρεί .???
Ο παρατηρητής γίνεται παρατηρούμενος .
Ξαφνικά δεν είστε δύο , είστε ένα .
Μόλις αρχίσεις να σκέφτεσαι , γινόσαστε πάλι δύο .
Το ίδιο συμβαίνει και όταν συνυπάρχεις με τον εραστή σου .
Είναι τόσο όμορφο να είσαι εδώ και τώρα .
Είναι τόσο έντονο, καμιά σκέψη δεν μπορεί να διαπεράσει αυτή την ένταση .
Και η πόρτα του παρόντος είναι πολύ στενή .
Δύο δεν μπορούν να την περάσουν , μόνο σαν ένας μπορούν
Όταν φτάσεις για πρώτη φορά να βρεθείς στο παρόν , είσαι για πρώτη φορά πνευματικός .
Αλλά επειδή δεν έχεις γνωρίσει την διάσταση αυτή , ο Ηράκλειτος θα πει ότι κοιμάσαι , ότι δεν είσαι συνειδητός .
Στο παρόν κάθε κίνηση προς το παρελθόν ή προς το μέλλον σταματά .
Αυτό δεν σημαίνει ότι είσαι στατικός .
Αρχίζει μια καινούργια κίνηση , η κίνηση σε βάθος.
Υπάρχουν δύο ειδών κινήσεις .
Η οριζόντια , που γνωρίζεις καλά και είναι η κίνηση του Αριστοτέλη και της λογικής από το Α στο Β στο Γ.
Και η κάθετη κίνηση από το Α στο Α1 στο Α2 στο Α3.
Αυτό είναι και το νόημα του σταυρού του Ιησού .
Ένα σταυροδρόμι δύο κινήσεων .
Όσοι διαλογίζονται βαθιά , αργά ή γρήγορα φτάνουν στο σημείο αυτό και τότε φοβούνται γιατί νοιώθουν να ανοίγει μια άβυσσος μπροστά τους .
Η καινούργια κίνηση μοιάζει με θάνατο .
Η μετάβαση από την οριζόντια γνώριμη κίνηση στην κάθετη κίνηση – είναι πραγματικός θάνατος.
Να θυμάσαι αυτά τα λόγια .
Στην οριζόντια κίνηση , κινείσαι γιατί υπάρχει κίνητρο – χρήμα , εξουσία , κύρος ή ακόμη και θεός - .
Η κίνηση που έχει κίνητρο είναι ύπνος .
Κίνηση χωρίς κίνητρο σημαίνει συνείδηση .
Κινείσαι γιατί η κίνηση είναι ζωή
Γιατί η ζωή είναι ενέργειακαι
Η ενέργεια κίνηση
Δεν υπάρχει σκοπός στην κίνηση , δεν κυνηγάς κάποιο τέρμα
Δεν υπάρχει στόχος έξω από την κίνηση .
Ένας Ιησούς ζει
Ένας Βούδας ζει
Ένας Ηράκλειτος ζει
Αλλά με μια διαφορετική κίνηση .
Όπως έλεγε ο Ιησούς « άφησε τους νεκρούς να θάψουν τους νεκρούς τους «
Το παρελθόν είναι νεκρό δεν υπάρχει .
Γιατί αναμασάς το παρελθόν σου ????
Γιατί ανησυχείς για το παρελθόν σου ????
Είσαι τρελός ???
Δεν υπάρχει παρελθόν , μόνο το μυαλό σου υπάρχει, είναι μόνο μνήμη .
Το μέλλον ???
Δενέχει υπάρξει ακόμη .
Γιατί το σκέφτεσαι ????
Πως μπορείς να σκέφτεσαι κάτι που δεν έχει υπάρξει ακόμη ???
Μπορείς να προγραμματίσεις για το μέλλον ????
Ότι και να σχεδιάσεις δεν πρόκειται να συμβεί , και θα απογοητευθείς , γιατί το Όλον έχει το δικό του σχέδιο για σένα .
Η Ύπαρξη είναι σοφότερη από σένα .
Το Όλον είναι σοφότερο από το μέρος .
Ότι και να κάνεις θα είναι αμάρτημα γιατί θα χάσεις αυτή τη στιγμή .
Και όταν χάνεις την στιγμή , σου γίνεται συνήθεια και χάνεις συνέχεια , οπότε και όταν το μέλλον έρθει και γίνει παρόν πάλι θα το χάσεις , γιατί όταν θα είναι εδώ εσύ θα είσαι στο μέλλον .
Θυμήσου τα λόγια του Ιησού
«Μην μεριμνάτε για κανένα ούτε για τους εαυτούς σας «
Ο χρόνος είναι ο κόσμος
Η αιωνιότητα είναι ο Θεός
Ο κόσμος κινείται οριζόντια
Ο Θεός κινείται κάθετα
Και συναντιούνται σ’ ένα σημείο – εκεί σταυρώθηκε ο Ιησούς – και αυτό το σημείο είναι το εδώ καιτο τώρα
Θα ξεφύγεις πολλές φόρες αν προσπαθήσεις να ζήσειςτο παρόν και όσες φορές κινηθείς προς το παρελθόν θα νοιώσεις ένοχα , αλλά και προς το μέλλον να φύγεις πάλι ένοχα θα νοιώσεις .
Το μυαλό είναι πονηρό και δεν σε αφήνει να ξεφύγεις από το παλιό σου παιχνίδι .
θα νοιώσεις ότι αμάρτησες αυτό είναι η ενοχή .
Όποτε όμως ξεφεύγεις στο παρελθόν ή στο μέλλον να ΘΥΜΑΣΑΙ
Να μην κλαις- ξέχασα πάλι
Να έχεις υπομονή
Απλώς , όταν παρεμβάλλονται οι σκέψεις γύρνα σ’ αυτό που κάνεις ( μπάνιο , περίπατο , αν τρως φάε , κ.λ.π.)
Γύρνα στο παρόν χωρίς να το κάνεις πρόβλημα
ΑΘΩΑ
Μην προσπαθείς ένταση γύρω από την προσπάθεια σου
Ξαναρχίνα ,
Ο Θεός δεν βιάζεται
Η αιωνιότητα έχει αιώνια υπομονή
ΞΑΝΑΡΧΙΝΑ
ΑΥΤΟΕΙΝΑΙΟΛΟ
Θα ξεφύγεις πολλές φορές , αυτό είναι σίγουρο
Αλλά μην δίνεις σημασία σ’ αυτό , δεν είναι αυτό το ζήτημα .
Το ζήτημα δεν είναι ότι ξέφυγες στο παρελθόν ή στο μέλλον
Το ζήτημα είναι ότι όσες φόρές ξέφυγες , τόσες φορές ξανακέρδισες
Τις φορές που ξανακέρδισες να θυμάσαι
Και θα δεις ότι θα αρχίσεις να γίνεσαι συνειδητός , αφού η απόσταση στα μπρος και πίσω θα μικραίνει .
Και η πλάνη χάνεται
Η αυταπάτη υπάρχειμόνο και μόνο επειδή κοιμάσαι .
Είσαι χωρίς συνείδηση .
Το ίδιο συμβαίνει και στα όνειρα .
Όσο διαρκεί το όνειρο είναι τόσο αληθινό .
Έχεις σκεφτεί ποτέ μέσα στο όνειρο ???
Αυτό είναι αδύνατο .
Το αδύνατο συμβαίνει μέσα στο όνειρο και δεν μπορείς να το αμφισβητήσεις .
Στο όνειρο είσαι εύπιστος , είναι όλοι σαν τα παιδιά , πιστεύουν ότι και αν συμβεί .
Βλέπεις την γυναίκα σου να έρχεται και ύστερα μεταμορφώνεται σε άλογο .
Για μια στιγμή σκέφτεσαι πως είναι δυνατόν ???
Το όνειρο είναι εμπιστοσύνη , είναι πίστη.
Δεν αμφισβητείς μέσα στο όνειρο .
Μόλις αρχίσεις να αμφιβάλλεις μέσα στο όνειρο , οι κανόνες του ονείρου παραβιάζονται .
Το όνειρο αρχίζει να σβήνει .
Αν έστω και για μια φορά μπορέσεις να θυμηθείς ότι πρόκειται για όνειρο , το χτύπημα αυτό θα σκορπίσει το όνειρο και θα βρεθείς ξύπνιος .
Αυτός ο κόσμος που βλέπεις γύρω σου δεν είναι ο πραγματικός κόσμος .
Όχι ότι δεν υπάρχει .
Υπάρχει αλλά τον βλέπεις πίσω από ένα πέπλο ύπνου .
Ανάμεσα σε εσένα και στην ατελή συνείδησή σου .
Μια μέρα κάποιος γύρισε στο σπίτι του τύφλα στο μεθύσι.
Την ώρα που έκλεινε η πόρτα του ανσασέρ μπόρεσε και τρύπωσε μέσα .
Το ανσασερ ήταν γεμάτο κόσμο , ο οποίος από την αναπνοή και το τρύκλισμα κατάλαβε ότι ήταν σουρωμένος .
Αυτός προσπάθησε να το παίξει αδιάφορος , αλλά ένοιωσε άσχημα που τον κοιτούσαν όλοι .
Ξαφνικά ξέχασε που βρισκόταν και είπε
« θα αναρωτιέστε φυσικά , γιατί σας κάλεσα όλους εδώ , να σας μιλήσω «
Το πρωί που ήταν καλά θα γέλασε και ο ίδιος , αν το θυμήθηκε , όπως και εσυ .
Όλη η ζωή σας γίνεται φιλοσοφία και γνώση .
Και τι είναι φιλοσοφία????
Συνέβη στην κόρη κάποιου που ξυπνούσε κάθε πρωί με πονοκέφαλο καιαφού πήγε σε γιατρούςχωρίς να γίνει τίποτα , πήγε να ρωτήσει αυτούς που λεν σοφούς .
Εκείνος ο σοφός έκλεισε τα μάτιακαι όταν τα άνοιξε ρώτησε
« μήπως πίνει γάλα πριν πέσει για ύπνο ???? «
« Ναι « απάντησε ο πατέρας της .
Λοιπόν , βρήκα τι έχει
Όταν δίνεις γάλα στο παιδί , το παιδί στριφογυρνά στον ύπνο του
Όλη νύχτα και από το κούνημα το γάλα γίνεται γιαούρτι,
Το γιαούρτι γίνεται τυρί και το τυρί βούτυρο
Το βούτυρο γίνεται πάχος , το πάχος ζάχαρη καιη ζάχαρη τέλος γίνεται οινόπνευμα .
Και φυσικά το πρωί , το παιδί έχει πονοκέφαλο .
Αυτό είναι οι φιλοσοφίες
Μερικές εξηγήσεις για πράγματα που δεν μπορούν να εξηγηθούν .
Είναι σαν τα ηρεμιστικά φάρμακα για να κοιμάστε καλύτερα .
Αυτή είναι η διαφορά ανάμεσα στη φιλοσοφία και στη θρησκεία .
Η φιλοσοφία είναι ηρεμιστικό
Η θρησκεία ταρακούνημα
Η πρώτη σε βοηθά να κοιμηθείς
Η δεύτερη σε ξυπνά
Σήμερα η ψυχανάλυση αναρωτιέται πως το μυαλό κατασκευάζει τόσο γρήγορα στον ύπνο του , λύσεις για προβλήματα .
Βάλε το ξυπνητήρι σου στις 4 τα χαράματα χειμώνα .
Την ώρα που θα χτυπά , εσύ θα ακούς καμπάνες εκκλησίας .
Το μυαλό λέει δεν είναι ξυπνητήρι , είναι οι καμπάνες της εκκλησίας .
Όλα εξηγήθηκαν , και εσύ θα βυθιστείς στον ύπνο σου ξανά.
Αυτό κάνουν οι φιλοσοφίες και γι’ αυτό υπάρχουν τόσες πολλές , γιατί ο καθένας θέλει και διαφορετική εξήγηση .
Η εξήγηση που βοηθά κάποιον να κοιμηθεί ήσυχα , ίσως να μην βοηθά εσένα .
Και λέει ο Ηράκλειτος
- ξεχνούν και δεν προσέχουν ότι συμβαίνει γύρω τους στο ξύπνιο τους οι άνθρωποι όπως στον ύπνο τους –
Πάρα πολύ ενοχλούσε ο Ηράκλειτος τον Αριστοτέλη .
Βρήκε λοιπόν ο Αριστοτέλης ότι αυτός ο άνθρωπος πρέπει να ήταν μάλλον βλαμμένος .
Μάλλον έπεφτε βαρύς για το κεφάλι του Αριστοτέλη .
Ο Αριστοτέλης κινείται στο οριζόντιο επίπεδο και είναι και πρώτος , ενώ ο άλλος προσπαθεί να σε σπρώξει στη άβυσσο .
Ο Αριστοτέλης κινείται στο καθαρό έδαφος της λογικής , ενώ ο άλλος στο μυστήριο.
Λέει λοιπόν ο Αριστοτέλης
« αυτός ο Ηράκλειτος έχει βλάβη βιολογική , αλλιώς γιατί επιμένει ότι υπάρχει αρμονία των αντιθέτων ???
Τα αντίθετα είναι αντίθετα .
Η ζωή είναι ζωή και ο θάνατος είναι θάνατος .
μην μπερδεύεται τα πράγματα«
Για τον Αριστοτέλη ο Ηράκλειτος έχει μεγάλο μπέρδεμα στο κεφάλι του .
Έτσι θα σας φανεί και εσάς , γιατί ο Αριστοτέλης μονοπωλεί όλα τα Δυτικά πανεπιστήμια και τις σχολές του κόσμου .
Σήμερα διδάσκεται η λογική και όχι το μυστήριο.
Παντού σας διδάσκουν να είστε ορθολογιστές και όχι μυστικιστές .
Το Α είναι Α και το Β είναι Β
Ποτέ το Α δεν είναι Β
Αλλά στην άβυσσο του καθέτου τα σύνορα συναντώνται και διαπλέκονται
Οάνδραςείναιγυναίκα
Ηγυναίκαείναιάνδρας
Το σωστόείναιλάθος
Το λάθοςείναισωστό
Το σκοτάδιείναιφως
Το φωςείναισκοτάδι
Ηζωήείναιθάνατος
Οθάνατοςείναιζωή
Έτσι ο Θεός είναι μυστήριο , όχι συλλογισμός
Καμία απόδειξη δεν μπορεί να δοθεί σχετικά με το Θεό